کرباسچی در گفت و گو با ایسکانیوز: آیت الله هاشمی در عین سیاست، اخلاق را به فراموشی نسپردند

دبیر کل حزب کارگزاران گفت: آیت الله هاشمی از هیچکدام از خواسته شان دست برنداشتند هم رفقا و هم رقبای ایشان دیر یا زود خیلی از پیش بینی های را خواسته و ناخواسته می پذیرفتند و دور اندیشی ایشان در تاریخ سیاستمداران ایران واقعا بی نظیر است.

غلامحسین کرباسچی در واکنش به رحلت جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، گفت: ایشان شخصیت بی نظیری در مدیران و سیاستمداران ایران بود که هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب نقش مهمی را در صحنه سیاست ایران اجرا کردند و به عهده داشتند .

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی سیاستمداری بود که در عین سیاست، اخلاق را به فراموشی نسپردند همه اهدافش را با درایت و تدبیر و در عین حال رعایت اخلاق و جوانمردی دنبال می کرد.

کرباسچی گفت: بزرگترین و مهمترین خواسته ایشان در طول عمرشان از آغاز تا سرانجام "اعتلای اسلام" و "انقلاب ایران"،و توجه به زندگی ایران و "آبادانی" ، "آزادی " ایران بود.

دبیر کل حزب کارگزاران گفت: آیت الله هاشمی از هیچکدام از خواسته شان دست برنداشتند، رفقا و رقبای ایشان دیر یا زود خیلی از پیش بینی ایشان خواسته و ناخواسته می پذیرفتند و دور اندیشی ایشان در تاریخ سیاستمداران ایران واقعا بی نظیر است.

گفت و گو از مرضیه کنگرانی

300/308

کد خبر: 720491

وب گردی

وب گردی