پیام تسلیت دکتر سید مهدی رضایت به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

دکتر سید مهدی رضایت به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

" انا لله و انا الیه راجعون"

ملتی که بزرگ است قدر بزرگان خود را خوب می داند و تاریخ مملکت اسلامی ما آراسته به نام بزرگانی است که نام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان معاصر کمتر از بزرگانی چون امیرکبیر نیست. تاریخ بعدها شهادت خواهد داد که نقش آفرینی های ایشان تا چه حد در سرنوشت مملکت و نظام موثر بوده است .

با همه اینها قدردان و سپاسگزار ایشان هستیم که در کنار آثار ماندگار از ایشان، بلاشک دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب در سایه تلاش و پایمردی های ایشان جوانه زد و رشد کرد و به درخت تناوری تبدیل شد که سالهای سال مردم، دل به میوه های رنگارنگ آن خوش خواهند کرد و دعاگوی این مرد بزرگ خواهند بود.

همه ما داغدار رحلت ایشان هستیم و اعلام مراتب تسلیت از سوی هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد علوم دارویی به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و بویژه خاندان معظم ایشان را وظیفه می دانیم.

خاطر نشان می شود در پی رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و اعلام عزای عمومی، با دعوت ریاست واحد علوم دارویی، صبح امروز جلسه ای با حضور معاونین، روسای دانشکده ها، مدیران و مسولان جهت نکوداشت و برنامه ریزی هر چه با شکوه تر مراسم تشییع و گرامیداشت یاد و خاطر ایشان در اتاق شورای واحد برگزار گردید.

200

کد خبر: 720506

وب گردی

وب گردی