پیام تسلیت حجتی به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی با صدور پیامی، رحلت جانگداز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به ملت ایران، مقام معظم رهبری و بیت مکرم آن عالم ربانی تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت ناگهانی یار دیرین انقلاب اسلامی و حضرت امام‌خمینی (ره) و یار و همراه مقام معظم رهبری، دلسوز نظام و خیرخواه ملت، حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی را به مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با نقش‌آفرینی و جایگاه برجسته و ممتازی که در سازماندهی نهضت، پیروزی انقلاب و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند، سردمدار توسعه و آبادانی کشور بودند و در تحقق آرمان استقلال‌خواهی انقلاب به ویژه استقلال اقتصادی و خوداتکایی در تأمین نیازهای اساسی کشور نقش بی بدیل و بنیادی داشتند.

اینجانب از طرف خود و همکارانم در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و به نمایندگی از جامعه کشاورزی ایران، این رحلت جانسوز را به ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری و بیت مکرم آن عالم ربانی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای خانواده معزا و دوستداران و وابستگان ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

101/401

کد خبر: 720530

وب گردی

وب گردی