پیام تسلیت رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درپی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با صدور پیام تسلیتی به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت:‌ آن مرحوم ، مرکز و مبداء حرکت خیل عظیمی از مردم نیکخواه در مسیر نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و عملیات انسان‌دوستانه فراوانی در سطح ملی و فراملی شد.

به گزارش ایسکانیوز، در متن پیام فرحناز رافع آمده است:
« بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی داوطلب پیشکسوت و ثابت قدم، از عناصر تاثیرگذار در تحقق اهداف بلند و متعالی جمعیت هلال احمر و همچنین چهره ممتاز و دلسوز واقعی مردم موجب تاسف و تاثر خانواده بزرگ این سازمان گردید.
آن مرحوم از زمره سابقون اعضای بزرگوار و والامنشی بود که با اندیشه بلند و تجربه گران‌سنگ سال‌های متمادی دانش، اخلاق و ادب بخشندگی را توامان در خدمت تربیت نسل اعضا و داوطلبانی نوآور و نواندیش و توانمند گرفته بود ومرکز و مبداء حرکت خیل عظیمی از مردم نیکخواه در مسیر نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و عملیات انسان‌دوستانه فراوانی در سطح ملی و فراملی شد.
مشی آن زنده ‌یاد صدق گفتار و عمل بود که در طول عمر شریف خود به معنای واقعی کلمه در عرصه نوعدوستی نشان داد و تا پایان حیاتش بر آن پایبند ماند.
خانواده اعضا و داوطلبان جمعیت هلا احمر یاد آن فقید سعید و مشی اخلاقی او را گرامی می‌دارد و از خداوند متعال برای آن سفر کرده، رحمت بیکران و رضوان و برای خاندان مکرمش، صبر و بردباری مسألت می‌کند.»

منبع:ایسنا

701/700

کد خبر: 720564

وب گردی

وب گردی