محسنی بندپی: اثر بخشی آیت الله هاشمی رفسنجانی  در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تکرار نشدنی است

رئیس سازمان بهزیستی در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:زمانی که صفحات زرین انقلاب اسلامی ایران را ورق می زنیم، شاهد اثر بخشی آیت الله هاشمی در مقاطع مختلف خواهیم بود.

دکتر انوشیروان محسنی‌بندپی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با توجه به سابقه مبارزاتی قبل از انقلاب و استعداد ارزشمند و ایفای نقش ایشان در عرصه های مختلف کشور، از شخصیت ویژه ای برخوردار بودند.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از پشتوانه های اصلی و موثر انقلاب اسلامی ، یار وفادار حضرت امام خمینی (ره) بودند و در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اثر بخشی های موثری را در مقاطع مختلفی که نیازمند ایفای نقش ایشان بوده است، داشته اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ایفای نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در عرصه های مختلف شرایطی را فراهم کرد که نظام جمهوری اسلامی ایران راه بالندگی،توسعه و شکوفایی خود را راحت تر، روان تر و کم هزینه تر بتواند طی مسیر کند.

وی اضافه کرد: شخصیت ارزنده آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مجاهد نستوه و یک چهره بی بدیل در نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته شده است و اثر بخشی ایشان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تکرار نشدنی است.

دکتر محسنی بندپی با اشاره به عملکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون گفت: عملکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول این زمان بسیار درخشان بوده است و ایشان از هوش و استعداد ویژه ای برخوردار بودند و تحلیل بسیار قوی که در مسائل مختلف در حوزه های سیاسی، اجتماعی، و فرهنگی داشتند ایشان را به یک شخصیت ارزنده در نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرده است.زمانی که صفحات زرین انقلاب اسلامی ایران را ورق می زنیم، شاهد اثر بخشی آیت الله هاشمی در مقاطع مختلف خواهیم بود.

701/700

کد خبر: 720573

وب گردی

وب گردی