برنامه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اعلام شد

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه پیگیری می شود که دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا در دیداری حساس برای کسب جایگاه سوم جدول به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایسکانیوز، هفته ششم دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه ۲۲ دیماه با ۶ دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، اردکان، ارومیه، گنبد و ساری پیگیری خواهد شد.

در مهمترین مسابقه این هفته تیم شهرداری ارومیه که با ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد، میزبان نارنجی پوشان سایپا در سال غدیر ارومیه خواهد بود.

شاگردان مسعود آرمات سرمربی سایپا نیز با ۹ برد و ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این مسابقه می تواند آنان را به رتبه سومی برساند.

دیدار رفت دو تیم در تهران سه بر صفر به سود سایپا تمام شد و شهرداری ارومیه در دیدار روز چهارشنبه در اندیشه جبران این نتیجه و تثبیت جایگاه سومی خود است.

تیم والیبال خاتم اردکان که با ۶ برد و ۲۰ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد، این هفته میزبان بانک سرمایه است. بانک سرمایه با ۱۴ برد و ۳۸ امتیاز در رتبه دوم جدول است و صعودش به پلی آف نیز قطعی شده است اما رقابت نزدیکی با پیکان برای صدرنشینی دارد.

دیدار رفت دو تیم در تهران سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید و خاتم اردکان در میزبانی از این تیم بانک سرمایه به دنبال جبران نتیجه دور رفت است.

در نخستین مسابقه این هفته خانه والیبال تهران تیم پارسه میزبان کاله مازندران است. این دیدار به شرطی برگزار می شود که پارسه تهران به تعهدات خود شامل پرداخت بدهی و ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی عمل کرده باشد.

تیم پارسه با ۸ برد و ۲۶ امتیاز در رتبه پنجم جدول است و کاله مازندران نیز که روز گذشته با شکست شهرداری تبریز در دیدار معوقه یک پله صعود در جدول داشت، با ۶ برد و ۱۹ امتیاز در جایگاه نهم است. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود کاله به پایان رسید.

در دومین مسابقه خانه والیبال تهران در هفته هفدهم لیگ برتر، تیم های پیکان تهران و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می روند. پیکان صدرنشین در این مسابقه به دنبال پانزدهمین پیروزی خود است و شهرداری تبریز که با سه تیم دیگر شش پیروزی در پرونده خود دارد برای حفظ موقعیت خود در جدول مسابقات محکوم به شکست میزبان خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود پیکان شد و شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در این مسابقه به سه امتیاز کامل نیاز دارد، تا تفاوت حداقلی خود (یک امتیاز) با بانک سرمایه را حفظ کند.

تیم هاوش گنبد که با سه برد و ۱۰ امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها قرار دارد، این هفته در سالن المپیک گنبد میزبان صالحین ورامین خواهد بود. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود نماینده ورامین به پایان رسید و هاوش در این دیدار خانگی به دنبال جبران این نتیجه و کسب چهارمین برد خود است.

در آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر والیبال تیم سازمان عمران شهرداری ساری میزبان شهرداری اراک است. نماینده ساری با هفت برد و ۲۰ امتیاز در رتبه ششم جدول است و در دیدار رفت نیز سه بر صفر به پیروزی رسیده است.

شهرداری اراک که با پنج برد و ۱۵ امتیاز در رتبه یازدهم جدول است، هفته پیش هاوش را شکست داد و این هفته در اندیشه کسب ششمین برد خود با شکست سازمان عمران شهرداری ساری است که رسیدن به این هدف کار آسانی برایش نخواهد بود.

برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پارسه تهران – کاله مازندران (تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵)

سازمان عمران شهرداری ساری – شهرداری اراک (ساری، سالن سیدرسول حسینی، ساعت ۱۶)

شهرداری ارومیه – سایپا تهران (ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶)

پیکان تهران – شهرداری تبریز (تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۷)

خاتم اردکان – بانک سرمایه (اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت ۱۷:۳۰)

هاوش گنبد – صالحین ورامین (گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۷:۳۰)

604601/

کد خبر: 720577

وب گردی

وب گردی