سید هادی خامنه‌ای: بارزترین ویژگی آیت الله هاشمی از خودگذشتگی و تعهدش بود

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی امتیازات بسیاری داشت که موجب برجسته شدن ایشان می شد، گفت: از ویژگی های آیت الله رفسنجانی از خودگذشتگی و تعهدشان به نظام بود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، سیدهادی خامنه ای ظهر امروز در حاشیه مراسم درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا مرحوم آیت الله هاشمی را یک اصلاح طلب می دانید، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با اصلاحات همکاری داشت و موافق آن بود. اصلاحات مفهوم وسیعی دارد که می توان هاشمی را یک اصلاح طلب، انقلابی و مصلح دانست.

وی افزود: هاشمی امتیازات بسیاری داشت که موجب برجسته شدن ایشان می شد. سابقه زیاد در مبارزه، همراهی با امام (ره)، اعتماد ویژه ای که حضرت امام به ایشان داشت، علم، اندیشه، مدیریت و تحور از خودگذشتگی و سوابق زیاد که در کمتر کسی پیدا می شد، از ویژگی های ایشان بود وبارزترین ویژگی ایشان از خودگذشتگی و تعهدشان بود.

خامنه ای در پایان گفت: امیدوارم راه و رهنمود آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد عمل قرار گیرد. خط امام همان خط اعتدال است و هاشمی هم همان خط امام را ادامه می داد. خط انقلاب هم خط اعتدال است و کسانی که فکر می کنند انقلاب تندروی است اشتباه می کنند.

302/300

کد خبر: 720583

وب گردی

وب گردی