برانکو:  درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت می‌گویم/ یک شبه نمی‌شود همه بازیکنان را جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم. می‌دانم ایشان خیلی به مردم ایران خدمت کرده است. درست است که من ایرانی نیستم، اما خودم را با مردم ایران همدرد می‌دانم. تمرین فردای ما با مراسم تشییع پیکر آقای رفسنجانی هماهنگ خواهد شد تا تداخلی نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار روز جمعه تیمش مقابل سایپا عنوان کرد: سایپا روز گذشته مقابل ماشین‌سازی 3 - 3 مساوی کرد. مطمئناً بازی سختی پیش‌روی ما خواهد بود. آنها 2 بر صفر عقب بودند و توانستند بازی را به تساوی بکشند و حتی بعد از دریافت گل سوم هم بازی را به تساوی کشیدند. این نشان می‌دهد که سایپا در هر بازی برای همه یا هیچ به میدان می‌رود تا خود را از انتهای جدول جدا کند. با توجه به اینکه سایپا یک مربی بسیار خوب دارد که از دوست بسیار صمیمی من است، مطمئناً این تیم از انتهای جدول رهایی پیدا خواهد کرد.

برانکو همچنین خاطرنشان کرد: سایپا مطمئناً برای بازی روز جمعه بهترین بازیکن خود یعنی مهدی ترابی را در اختیار ندارد، اما بازیکنان جایگزین خوبی در این تیم هستند. مطمئناً بازیکن‌های سایپا آگاه هستند که باید 20 درصد بیشتر از توان خود را به کار بگیرند تا جای ترابی را پر کنند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که پرسپولیس تا اینجای فصل نقل‌وانتقالات فقط یک بازیکن جذب کرده و این مسئله کمی نگران‌کننده است، گفت: قبلاً هم گفته‌ام ما وقت کمی برای نقل‌وانتقالات داریم و یک شبه نمی‌شود همه بازیکنانی را که می‌خواهیم، جذب کنیم. به خصوص اینکه همه بازیکن‌های خوب با باشگاه‌شان قرارداد دارند. باشگاه‌ها خیلی سخت رضایت‌نامه بازیکن خوب‌شان را صادر می‌کنند، اما ما تا جایی که بتوانیم و زمان داشته باشیم و بازیکنی پیدا کنیم، تیم‌مان را تقویت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا قبول دارد ربیع‌خواه بازیکن پراشتباهی است و نمی‌تواند در تیمش موفق باشد، اظهار داشت: خیر؛ اصلاً این حرف را قبول ندارم، چراکه این بازیکن 15 هفته اشتباهی نداشته است. شاید در برخی بازی‌ها اشتباهات کوچکی داشت، اما در گل اشتباهی از او ندیدم. من به ربیع‌خواه خیلی اعتقاد دارم و او بسیار باهوش و عاقل است و جایی که در تیم دارد را به خوبی پوشش می‌دهد. به طور مثال مقابل سروش رفیعی و خسرو حیدری بسیار عالی بازی کرد.

برانکو در مورد شایعه 48 تیمی شدن مسابقات جام جهانی خاطرنشان کرد: طبیعی است که فیفا برای این کار دلایل خاص خودش را دارد و مربیان هم نظرات خاص خودشان را دارند. آنها می‌دانند که نحوه برگزاری مسابقات جام جهانی پس از یک فصل پرفشار چقدر سنگین خواهد بود، اما مطمئناً وفاقی در این مورد حاصل خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای تیم‌هایی که تا به حال فرصت حضور در جام جهانی را پیدا نکرده‌اند، فرصت خوبی باشد. نظر خاصی در این باره ندارم، اما بازهم اعتقادم این است که می‌شود با این اتفاق کنار آمد.

وی در واکنش به این پرسش که وضعیت رامین رضاییان به چه شکل است و این بازیکن مقابل سایپا بازی خواهد کرد یا نه، خاطرنشان کرد: از وضعیت رضاییان به طور کامل خبر ندارم، اما او مطمئناً نمی‌تواند به طور کامل مقابل سایپا بازی کند. رامین پس از بازی آخر ما در لیگ فقط یک یا دو جلسه تمرین خوب داشته است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اخیراً شایعه شده برخی بازیکنان پرسپولیس در تمرین و بازی تدارکاتی اخیرشان کم‌کاری می‌کنند، گفت: بازی با پاراگ یک بازی دوستانه بود. طبیعی است ملی‌پوشان ما در یک شرایط خاص قرار دارند و هر اتفاقی رخ بدهد روی آنها تأثیراتش را خواهد گذاشت، اما من به صداقت بازیکنانم اصلاً شکی ندارم. آنها نسبت به خانواده، هواداران و باشگاه خودشان متعهد هستند و اصلاً به کم‌کاری آنها فکر نمی‌کنم.

برانکو در واکنش به این مسئله که گویا تاج از مصاحبه اخیر برانکو ابراز رضایت کرده است، یادآور شد: در این مورد از من سؤال نکنید!

602/101

کد خبر: 720596

وب گردی

وب گردی