پیام تسلیت مدیر عامل سرمایه گذاری غدیر در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

مدیرعامل سرمایه گذاری غدیر با ارسال پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

مدیرعامل سرمایه گذاری غدیر با ارسال یادداشتی به ایسکانیوز رحلت جانسوز یار دیرین انقلاب و مبارز نستوه آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت گفت.

بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال یار دیرین امام (ره) و رهبری معظم انقلاب، عالم ربانی و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب اندوه فراوان ملت ایران گردید. نقش اساسی این مجاهد نستوه در طول شصت سال فعالیت پر ارزش و تاثیرگذار در صحنه های سیاسی و اقتصادی ، هیچگاه از سطور ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی و خاطره مردم انقلابی ایران محو نخواهد شد.
بی تردید آیت الله هاشمی رفسنجانی رضوان اله تعالی علیه استوانه ای محکم، مجاهدی خستگی ناپذیر و مدیری توانمند و سردار سازندگی این مرز و بوم ، همیشه در اذهان عمومی به نیکی از ایشان یاد خواهد شد.
خانواده بزرگ غدیر، ضایعه ارتحال فرزند معنوی امام (ره) و یار همراه رهبری معظم انقلاب را صمیمانه به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده و از فعالان حوزه اقتصادی کشور می خواهم تا به پاسداشت سال های متمادی نقش آفرینی ایشان در به ثمرنشستن و باروری نهال انقلاب در مشایعت و قدردانی از ایشان از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.
غلامرضا سلیمانی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر

101/401

کد خبر: 720607

وب گردی

وب گردی