دکتر صدر السادات: آیت الله هاشمی رفسنجانی توانستند در تنگناهای متعدد راهگشا باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصی مدیر و مدبر بودند و توانستند در تنگناهای متعدد راهگشا باشند.

دکتر سیدعلی صدرالسادات در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در ابتدا لازم است فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به تمامی هموطنان تسلیت عرض کنم. ایشان یکی از بنیان گذاران اولیه انقلاب اسلامی بودند و من از شنیدن خبر فوت ایشان واقعا متاثر شدم.

وی ادامه داد: خبر فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همه بسیار غیر منتظره بود. شخصیت ایشان بر تمامی افراد جامعه بسیار اثر گذار بوده است و حتی افرادی که با عقاید ایشان موافق نبودند نمی توانند منکر شخصیت فرهیخته و هوشمند آیت الله هاشمی رفسنجانی شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصی مدیر و مدبر بودند و توانستند در تنگناهای متعدد راهگشا باشند و هم به رهبر کبیر جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پایبند بودند.

وی با اشاره به عملکرد آیت الله هاشمی از ابتدای انقلاب تا کنون گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از شجره های طیبه ای است که توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیانگذاری شد و ایشان در زمینه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی و باروری آن بسیار موثر بودند ولازم است این فاجعه دردناک را به خانواده ایشان، جامعه دانشگاهی و تمامی مردم ایران تسلیت عرض کنم.

700/701

کد خبر: 720647

وب گردی

وب گردی