تشکیل کانون فیلم و عکس از برنامه های مهم واحد مینو دشت است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینو دشت، گفت: پیگیری هایی برای تشکیل کانون فیلم و عکس انجام داده ایم و از دانشجویان و علاقمندان دعوت کردیم که برای تشکیل این کانون و حضور در انتخابات آن ثبت نام کنند. در واقع فعال شدن شش کانون فرهنگی از برنامه هایی است که معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد مینو دشت آن را دنبال می کند.

محمود میرزایی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینو داشت درباره برنامه های فرهنگی این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی 95-96، گفت: در نیم سال تحصیلی اول برنامه های فرهنگی را در قالب هفته دفاع مقدس داشتیم که برای بزرگداشت این هفته محوطه ای را در دانشگاه آماده کردیم و برای گرامیداشت شهدا و دفاع مقدس نمایشگاه و برنامه های فرهنگی و هنری را در این هفته برگزار کردیم، در قالب همین برنامه به منظور بزرگداشت شهدا از خانواده های معظم شهدا هم تجلیل به عمل آمد.

او ادامه داد: پس از برنامه هفته دفاع مقدس، برای دانشجویان ورودی جدید اردوی توجیهی برگزار شد، بعد از انجام اردوی توجیهی برنامه هایی برای گرامیداشت دهه محرم انجام شد. برنامه های دهه محرم شامل زیارت عاشورا، قرائت قرآن، عزاداری بود. در زمان اربعین هم کاروانی که شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان بود برای حضور در پیاده روی به سوی نجف و کربلا تشکیل شد.

میرزایی افزود: انتخابات کانون ها در ترم اول برگزار شد و 4 کانون فرهنگی و اجتماعی واحد مینو دشت به واسطه این انتخابات فعالیت خود را آغاز کردند.
او ادامه داد: معاونت فرهنگی واحد مینو داشت قصد دارد در بهمن ماه نمایشگاهی از آثار فرهنگی دانشجویان برگزار کند به این منظور این واحد دانشگاهی، فراخوانی را منتشر کرد و دانشجویان و اساتید آثاری را برای معاونت فرهنگی ارسال کردند، پس از برگزاری نمایشگاه، آثار برگزیده را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلستان ارائه می دهیم تا آثار برگزیده به سازمان مرکزی در تهران تحویل داده شود و غرفه ای از آثار فرهنگی استان در نمایشگاهی که قرار است در سازمان مرکزی برگزار شود نمایش داده شوند.

محمود میرزایی درباره نحوه اطلاع رسانی معاونت دانشجویی و فرهنگی برای حضور دانشجویان در برنامه های دانشگاه، گفت: فراخوان هایی واحد مینو دشت به سه شکل ارسال پیامک، چاپ و نصب بنردر دانشگاه و ارسال فراخوان در گروه و کاناهای تلگرامی که دانشجویان و اساتید عضو آن هستند و از آن طریق اطلاع رسانی می کنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینو دشت در پایان با اشاره به کانون هایی که در آینده در این واحد دانشگاهی فعالیت خواهند کرد، گفت: پیگیری هایی برای تشکیل کانون فیلم و عکس انجام داده ایم و از دانشجویان و علاقمندان دعوت کردیم که برای تشکیل این کانون و حضور در انتخابات آن ثبت نام کنند. در واقع فعال شدن شش کانون فرهنگی از برنامه هایی است که معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد مینو دشت آن را دنبال می کند.
501500

کد خبر: 720684

وب گردی

وب گردی