نماینده مردم تهران: راه هاشمی ادامه دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است دوستانی که در سالهای اخیر آیت الله هاشمی را مورد بی مهری قرار دادند، امروز از او به نیکی یاد می کنند.

سید فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: مصیبتی که وارد شده خیلی سنگین‌تر از آن است که بتوانیم به راحتی درباره ایشان صحبت کنیم. مشی اعتدالی ایشان صبر و استقامت هم در قول و هم فعل همواره بی بدیل بوده است. ایشان یک سیاستمدار بی بدیل برای کشور بود.


وی در ادامه گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در دوره‌های خاص تاریخ معاصر نقش آفرین بودند. همت والا و تدابیرشان در دفاع مقدس افتخاراتی را نصیب کشور و ملتمان کرده است. همت والایشان در دوران سازندگی، صبر و تحملشان در دوره‌ای که در واقع مورد بی مهری واقف شده بودند و امیدی که در سال‌های اخیر برای مردم و به ویژه نسل جوانمان ایجاد کردند، واقعا بی نظیر بود. نسل ما نسل جوانی است که امروز بخشی از خاطرات سیاسی - اجتماعی‌شان با آیت الله هاشمی گره خورده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: یقیناً نام و یادشان در خاطر ملت خواهد ماند. مطمئنا خواست ایشان تعالی و سربلندی ایران و ایرانی بود. امروز فقط زمزمه نبود ایشان یک ضایعه بزرگ در کشور است.

موسوی اظهار داشت: آیت الله هاشمی نقش مهمی را ایفا می کردند. مشی ائتلافی که داشتند بسیار حائز اهمیت بود. دوستانی که در سالهای اخیر ایشان را مورد بی مهری قرار دادند، امروز از او به نیکی یاد می کنند. راه و مشی آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه خواهد یافت.

گفت و گو از مجتبی اسماعیلی

303/300

کد خبر: 720705

وب گردی

وب گردی