صادق زیباکلام: نهال اعتدال بعد از آیت الله هاشمی خشک نخواهد شد

زیباکلام گفت: اطمینان داشته باشید که نهال اعتدال بعد از آیت الله هاشمی خشک نخواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، صادق زیباکلام در خصوص آینده سیاسی جمهوری اسلامی بعد از رحلت آیت الله هاشمی، گفت: من فکر می کنم بر خلاف آنچه که همه می گویند که بعد از رحلت ایشان جبهه اعتدال و اصلاحات یتیم شد، من فکر می کنم نهال میانه روی و اعتدالی که آیت الله هاشمی. کاشت پا گرفته است و در آینده ما شاهد میوه های آن خواهیم بود.

وی افزود: بر خلاف اعتقاد خیلی ها که می گویند ارتحال ایشان بر سیاست ایران تاثیر منفی خواهد و رای اقای روحانی کم خواهد شد. من فکر میکنم که سبد رای آقای روحانی خیلی هم افزایش پیدا خواهد کرد.

زیباکلام در گفت و گو با جماران، خاطرنشان کرد: همان گونه که رد صلاحیت شدن ایشان در انتخابات ۹۲ باعث شد که آن موج رای به روحانی به راه بیفتد مطمئن باشید که رحلت ایشان باعث خواهد شد که جریان اصلاحات و میانه روی در حقیقت نیرومند تر شود.

من به هیچ عنوان اعتقاد ندارم که ما بی پدر شده ایم، ایشان در این ده سالی که انواع و اقسام توهین ها و بی حرمتی ها را دیدند مقاومت و پایداری کرد و از اصلاحات خودش را جدا نکرد باعث شد که آن درخت میانه روی پا بگیرد. شما اطمینان داشته باشید که نهال اعتدال بعد از ایشان خشک نخواهد شد.

302/300

کد خبر: 720709

وب گردی

وب گردی