تسلیت حزب کارگزاران استان تهران برای درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

حزب کارگزاران سازندگی استان تهران به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی به حق، ضایعه ای بزرگ برای مردم ایران زمین و مصیبتی جبران ناپذیر برای خیل عظیم دوستداران و علاقمندان به راه سازندگی و آبادانی و آزادی ایران است. نقش بی بدیل ایشان در تمام شئون سیاسی و اجتماعی از ایشان چهره ای ساخته بود که تکرار آن در تاریخ ناممکن است. انقلابی مصلحی که میدانست معنای انقلاب و انقلابی گری فقط در نفی گذشته ها نیست و با ساختن و آباد کردن و بهتر کردن اموراست که میتوان انقلابی گری را معنا کرد. با نگاه به آینده و ایجاد امید است که میتوان الگویی از یک انقلابی اصیل را به تصویر کشید.

با درک واقعیتها و بها دادن به رای و نظر مردم میتوان بر دلها حاکم شد و با تدبیر و سیاست ورزی میتوان هم انقلابی ماند و هم مصالح و منافع ملی را تحقق بخشید. شخصیت کم نظیری که در تمام دوران زندگی اش هر مسولیت و رسالتی که احساس میکرد با تمام وجود بر آن قایل بود و نقش خود را تمام و کمال ادا میکرد، چه در مقام طلبگی چه در مقام مبارزه چه در مقام مسول اجرایی، چه در مقام مصلح اجتماعی و چه در مقام پدری دلسوز و مهربان برای فرزندان خود. مشی و منش ایشان در مقابل بی مهری ها و ناملایمات مصداق بارز مروت با دوستان بود و مدارا با بدخواهان کینه توز. جامعه ایران به هاشمی و نگرش و اندیشه و مشی او امروز بیشتر از هر زمان دیگر نیاز داشت اما با چراغهایی که در این سالها بر افروخت و راهی که در این ایام ساخت مسیری پر رهرو برای جویندگان راه سربلندی و آبادانی ایران هموار نمود مسیری که امیر کبیر ساخت و هاشمی ادامه داد.

راهش پررهرو، روحش شاد و قرین رحمت واسعه الهی باد. حزب کارگزاران سازندگی استان تهران ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به مردم آزادیخواه ایران و خانواده محترم ایشان از تمام اقشار محترم دعوت مینماید تا با حضور پررنگ در مراسم تشییع جنازه بار دیگر مهر تاییدی بر راه و اندیشه بزرگمرد تاریخ معاصر ایران زده باشند.
حزب کارگزاران سازندگی ایران
شورای استان تهران

300/302

کد خبر: 720714

وب گردی

وب گردی