باهنر: خطبه های دشمن شکن آیت الله هاشمی کلید واژه تحلیل بسیاری از تحلیل گران جهانی بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خطبه های دشمن شکن آیت الله هاشمی کلید واژه تحلیل بسیاری از تحلیل گران جهانی بود و خطبه های روز قدس ایشان تحلیل هایی نو، شاداب، امیدور کننده و پیش برنده انقلاب فلسطین بودند.

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با ایسکانیوز با بیان این که رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی ضایعه بزرگ و غیر قابل جبرانی برای نظام انقلاب و امت اسلامی است گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان انقلاب کنار حضرت امام (ره) رئیس ستاد این انقلاب بودند و همچنین مدیریت اداره نهضت عظیم بر عهده آیت الله هاشمی و چند نفر از یاران نزدیک ایشان بود.
وی ادامه داد: آیت الله در سخت ترین شرایط پیروزی قبل و بعد از انقلاب همه سختی ها را به جان میخرید تا انقلاب یک قدم پیش رود.
عضو مجمع تشخیص نظام گفت: آزادی قدس برای آیت الله هاشمی اگر نگوییم بیشتر از انقلاب اسلامی بود، کمتر هم نبود و دغدغه وی پیشرفت جهان اسلام و وحدت آن بوده است.

باهنر گفت: خطبه های دشمن شکن آیت الله کلید واژه تحلیل بسیاری از تحلیل گران جهانی بود و خطبه های روز قدس ایشان تحلیل هایی نو، شاداب، امیدور کننده و پیش برنده انقلاب فلسطین بودند. آیت الله هر مسوولیتی که داشتند خوش درخشیدند و خوش عمل کردند و از همه مهمتر رهروی ایشان در زمان حضرت امام و مقام معظم رهبری از ولایت فقیه و همراهی جریان بزرگ انقلاب بود با اینکه سختی های بسیاری کشید هیچ یک نتوانست قدم های وی را متزلزل کند و فقدان وی قابل جبران نیست، ولی میتواند عامل وحدت و پیشرفت جمهوری اسلای ایران باشد.

701/300

کد خبر: 720757

وب گردی

وب گردی