پیام تسلیت  واحد لنگرود در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود از سوی هیات رئیسه، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با دریغ و افسوس بسیار ،ضایعه تاسف بار رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار صدّیق امام و رهبری و بنیانگذار شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی که از دستاوردهای زندگی آن بزرگمرد است سبب تالم و تاثر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی گردید.

بدون تردید خدمات ارزنده و ماندگار و اقدامات آن یار دیرین امام و انقلاب و همگام با مقام معظم رهبری در سنگرهای مختلف نظام جمهوری اسلامی علی الخصوص دانشگاه آزاد اسلامی با تربیت دهها هزار نیروی کار متخصص ، و مجاهدت های ایشان در پیشبرد مبارزات تاریخی ملت بزرگ ایران و نیز کوشش خستگی‌ناپذیر در تاسیس و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط شده و بر کارنامه پربار آن فقیه مبارز و پدر دانشگاه آزاد اسلامی خواهد افزود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عج ) ، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و خانواده معزّز هاشمی رفسنجانی و دانشگاهیان به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، علو درجات آن فقید سعید را از بارگاه احدیت مسئلت می نماید.

هیات رئیسه، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود

205/200

کد خبر: 720795

وب گردی

وب گردی