محمد قمی: آیت الله هاشمی  همیشه از مردم دفاع می کرد

محمد قمی نماینده مجلس در مراسم تشییع آیت الله هاشمی گفت : شخصیت آیت الله هاشمی چند بعدی بود و  فردی بود که با تحجر مقابله می کرد و ارتباط وی با نسل های مختلف ارتباط خوبی و مثبتی بود و همیشه از مردم دفاع می کرد.

به گزارش ایسکانیوز این نماینده مجلس گفت: وی همیشه سعی می کرد تا آنجایی که ممکن است از حق مردم دفاع کند و در حمایت از مردم همیشه در صحنه بود.

افزود : او مردی بود که در صحنه جنگ؛ فرهنگ و سیاست در اجتماع حضور فعالی داشت و در این راه مصیبت های زیادی دید و مظلوم واقع شد .آیت الله هاشمی از ابتدا و تا زمان رحت در خط امامت و ولایت و در کنار امام و رهبری بود و همیشه سعی می کرد خودش را فدای انقلاب کند و هر چیزی را کنار می گذاشت و منافع انقلاب و نظام را در بر می گرفت.

قمی تاکید کرد: آیت الله هاشمی یک چهره بین المللی بود و در صحنه سیاست های بین المللی در دورانی که انقلاب با مسائل و مشکلات فراوانی مواجه بود حضور داشت آقای هاشمی بود که با زیرکی و سیاست از انقلاب دفاع می کرد.

وی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی به همه مردم ایران و کسانی که قلبشان برای ایران می تپد در مورد نقش آیت الله در سیاستهای اقتصادی گفت: آیت الله هاشمی پس از پایان جنگ سمت ریاست جمهوری را قبول کرد. این دوران را دوران بازسازی اقتصادی می گویند. در این زمان بود که شاهد شکوفایی اقتصاد بودیم و بخش خصوصی انقلاب فعال شد و در واقع شاهد رونق اقتصادی در بخش مترو و ساختن شهرها و بیمارستان ها و آبادانی کشور بودیم.

700700

کد خبر: 720815

وب گردی

وب گردی