دکتر میرزاده: حفظ راه هاشمی به عنوان یک تفکرمقبول اجتماعی/ خاطره آیت الله هاشمی هیچگاه از قلب و روح وفکر ملت ایران دور نخواهد بود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی  ضمن ابراز تاسف از رحلت آیت الله هاشمی گفت: خاطره آیت الله هاشمی هیچگاه از قلب وروح وفکر ملت ایران دور نخواهد بود.

دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز رحلت آیت الله هاشمی را ضایعه ای تاسف بار و جانکاه دانست گفت: آیت الله هاشمی از استوانه های نظام بودند که همه به این امر واقف هستند چرا که تلاشهای وی برای انقلاب و ایران اسلامی برای هیچ کس پوشیده نیست.
وی خاطر نشان کرد:استقبالی که امروز مردم ایران از یار امام(ره) واستوانه انقلاب کردند باز هم یک واقعه کم نظیر تاریخی بود که نشان دهنده محبت آقای هاشمی در قلوب مردم است.
میرزاده در ادامه با بیان اینکه جناب آقای هاشمی بیشتر از 60سال در همه عرصه های سیاسی و تاریخی ایران قبل و بعد از انقلاب موثرترین افراد بودند افزود: آیت الله هاشمی یار رهبری و یار امام راحل بودند و با توجه به اینکه آثار ایشان درسراسر ایران چه در زمانی که ریاست جمهوری بودن و چه در زمانی که فرمانده پیروز جنگ شدند و چه در زمانی که در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و چه اخیرا که در مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند خاطره ایشان هیچگاه از قلب و روح و فکر ملت ایران دور نخواهد بود.
وی تاکید کرد: ملت ما همان طور که به امیر کبیر اول اعتقاد دارند و با توجه به تلاشهای دلسوزانه آیت الله هاشمی وی را به مثابه امیر کبیر دوم ایران قلمداد می کنند، قبول دارند که ایشان یک عنصر فداکار، خدمت گذار صالح و صادق در راه انقلاب بود و همه چیزش را برای انقلاب صرف کرد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه فکر و راه آیت الله هاشمی برای تداوم ارزشها و اهداف انقلاب همچنان ادامه خواهد یافت تصریح کرد: با توجه به استقبالی که ملت ایران از مراسم تشییع جنازه ایشان به عمل آوردند نشانگر این است که راه هاشمی به عنوان یک تفکر مقبول اجتماعی و به عنوان یک نماد تعادل در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها حفظ خواهد شد.

200/205

کد خبر: 720915

وب گردی

وب گردی