تصاویر زنده منتسب به موبایل HTC U Ultra مجهز به نمایشگر ثانویه فاش شد

موبایل HTC 10 در سال گذشته توانست بخشی از خریداران بازار را به سمت خود کشانده و آنها را راضی نگه دارد، که البته تعدادشان خیلی هم زیاد نبود. حال پس از عملکرد نه چندان درخشان در سال 2016، این کمپانی خانواده جدیدی را به نام Ocean برای سال جدید تدارک دیده است.

به گزارش ایسکانیوز، این کمپانی فردا در رویدادی اختصاصی به رونمایی رسمی این اسمارت فون ها خواهد پرداخت، اما امروز تصاویر منتسب به یکی از آنها با نام رمز Ocean Note فاش شده.

ظاهراً امسال، این کمپانی تایوانی به سراغ فریم شیشه ای رفته، که کاملاً متضاد با بدنه های آلومینیومی و خوش دست مورد استفاده در سال های گذشته است. Ocean Note به یکی از موبایل های اخیر سامسونگ نیز شباهت دارد، اما دوربین آن تا حد زیادی از بدنه بیرون آمده.

از آنجا که نام رمز این دیوایس Note است پس به نظر می رسد با یک فبلت روبرو هستیم، ضمن اینکه جک هدفون نیز در این دستگاه دیده نمی شود.

نکته جالب دیگر در مورد این تلفن همراه، وجود نمایشگر ثانویه در بالای پنل اصلی است که ما را به یاد V10/V20 ال جی می اندازد و طبق آنچه از تصاویر می بینیم، عملکردی مشابه را نیز ارائه می کند. امیدواریم HTC کاربردهای ویژه ای را برای این نمایشگر در نظر گرفته باشد.

در بالای موبایل شاهد درگاه سیم کارت و میکروفون هستیم، و در لبه بدنه نیز دکمه پاور با بافت متمایز و دکمه های تنظیم حجم صدا قرار گرفته اند. این تلفن همراه به درگاه USB-C نیز مجهز شده. طبق تصاویر، می توان حدس زد این موبایل در رنگ های مشکی، آبی تیره، سفید و رز گلد معرفی خواهد شد.

گفتنیست HTC فردا مراسم ویژه ای را برگزار خواهد کرد تا این موبایل را در کنار مدل دیگر HTC U Play معرفی نماید. در ادامه می تاونید تصاویر بیشتری از این موبایل را مشاهده کنید:

200

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 720990

وب گردی

وب گردی