همکاری سامسونگ و نستله برای توسعه یک پلتفرم سلامتی

نستله و سامسونگ در شاخه های مختلف صنعت نام های مشهوری به حساب می آیند. حال این دو کمپانی بزرگ رسماً همکاری مشترک خود را برای توسعه یک پلتفرم جدید جهت ارتقای سبک زندگی و سلامت افراد آغاز کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، این همکاری همچنین شامل اجرای یک پروژه مشترک تحقیقاتی برای کشف فواید مختلف استفاده از سنسورهای بیولوژیک جهت ارتقای تکنولوژی های تولید مواد غذایی خواهد بود.

هنوز جزئیات دقیقی در خصوص قابلیت ها و سرویس های پلتفرم مورد اشاره منتشر نشده، اما سامسونگ قصد دارد آن را برای تمام ابزارهای الکترونیکی تولیدی خود – از تلویزیون های هوشمند گرفته تا پوشیدنی ها – عرضه نماید. همچنین به احتمال زیاد، این پلتفرم در اختیار کاربران دو سیستم عامل پرطرفدار اندروید و iOS نیز قرار خواهد گرفت، گرچه این مورد هنوز به طور رسمی تایید نشده.

صنایع غذایی نستله در طی یک سال اخیر خیزش مشهودی را به سمت مباحث سلامتی و تناسب اندام آغاز کرده. راه اندازی یک پلتفرم سلامتی یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد وجهه ای مثبت از این برند در ذهن مصرف کنندگان خواهد بود. البته هنوز راه های کسب درآمد از این برنامه طولانی مدت برای شرکت مذکور مشخص نشده است.

این طور به نظر می آید که قرار است پتلفرم جدید نستله برای ابزارهای سامسونگ، به ارتقای سبک زندگی افراد با ردیابی برخی از فعالیت های آنها و احتمالاً کالری دریافتی روزانه ایشان کمک کند، اما از طرفی نگرانی های تازه ای را نیز در خصوص حفظ حریم خصوصی افراد و نحوه جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی آنها را به وجود می آورد.

200

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 720993

وب گردی

وب گردی