تمرین جوانان جودو در اردوی ازبکستان

جودوکاران جوان ایران که برای حضور در یک کمپ تمرینی در تاشکند به سر می‌برند این رزوها در اردویی با حضور نزدیک به ۴۰۰ جودوکار تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سال جدید میلادی برای جودوکاران کشورمان بخصوص در رده های سنی پایه، سالی پرترافیک است که باید علاوه بر رقابتهای قهرمانی آسیا، در رقابتهای قهرمانی جهان نیز شرکت کنند.

به همین منظور فدراسیون جودو با توجه ویژه به نوجوانان و جوانان در تلاش است برای حضور در این دو رویداد مهم نفرات اصلی را با شرکت دادن در اردوها و تورنمنت های بین المللی انتخاب کند. هفته گذشته ۱۸ نفر از جودوکاران آینده دار کشورمان به مربیگری احمد کاظمی و امیرقاسمی نژاد برای حضور در یک اردوی مشترک راهی ازبکستان شدند.

این اردو با حضور نزدیک به ۴۰۰ جودوکار از کشورهای میزبان، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، افغانستان و ایران در کمپ تمرینی تیم های ملی ازبکستان جریان دارد. میزبان با ۱۱۰ جودوکار بیشترین شرکت کننده را در این اردو داراست.

جودوکاران روزانه دو نوبت زیر نظر مربیان تمرین می کنند که در هر جلسه بعد از گرم کردن بدنها، روندروی (مبارزه تمرینی) را در دو بخش «در خاک و سرپا» اجرا می کنند.

همچنین بخش دیگری از جودوکاران جوان کشورمان در صورت اخذ روادید به زودی راهی کمپ تمرینی مجارستان شده و از آنجا به پرتغال می روند تا در رقابتهای آزاد اروپا شرکت کنند. ضمن اینکه حضور در رقابتهای گراند اسلم باکو برنامه بعدی تیم های ملی می باشد.

604/101

کد خبر: 720995

وب گردی

وب گردی