«پرستاران» در چه مرحله ای است؟

مجموعه تلویزیونی پرستاران محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، این روزها درحال تصویربرداری صحنه های بیرونی و خیابانی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، تهیه کننده این سریال با اعلام این خبر افزود: در چند روز گذشته گروه علاوه بر ضبط تصاویر بیرونی و خیابانی، سکانس های فلاش بک مربوط به خاطرات 15 سال قبل سمیه با بازی لیندا کیانی در منزل قدیمی پدری اش را در منطقه دارآباد تصویربرداری کردند.

داود هاشمی تصریح کرد: فیلمبرداری مجموعه پرستاران به دو بخش تقسیم می شودکه 50 درصد از آن در اورژانس بیمارستان نورافشار و 50 درصد هم سکانس های بیرونی و خیابانی تشکیل می دهد.

او با بیان این که تاکنون 25 قسمت از این مجموعه آماده شده است یادآور شد: این 25 قسمت هم اکنون در مرحله موسیقی و صداگذاری است و با اتمام این مرحله ما 25 قسمت کامل و آماده برای پخش داریم.

این تهیه کننده همچنین اظهار داشت: روز یکشنبه 19 دی دکتر سید محمدهادی ایازی قائم مقاوم وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی، سازمانهای مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت به همراه مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان با حضور در پشت صحنه فیلمبرداری سریال پرستاران، از مراحل تولید این مجموعه بازدید کردند.
مجموعه تلویزیونی پرستاران محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 35 قسمت 45 دقیقه ای و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال تولید است.
501500

کد خبر: 721079

وب گردی

وب گردی