انتشار تصاویر گلکسی C5 Pro و گلکسی C7 Pro سامسونگ

اطلاعات زیادی در رابطه با دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ یعنی C5 Pro و C7 Pro منتشر شده و حالا به تازگی رندرهای منتشر شده، طراحی این گوشی را نشان می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز، امروز دو رندر منتشر شده که طراحی این گوشی را نمایش می‌دهد. در رندر اول یک عکس خانوادگی از خانواده C Pro مشاهده می‌کنیم که هر سه اعضا یعنی C5 Pro، C7 Pro و C9 Pro در تصویر حضور دارند. گرچه C9 Pro چندی پیش معرفی شد اما دو برادرش همچنان معرفی نشده‌اند.

در تصویر بعدی یک رندر جداگانه از C7 Pro را مشاهده می‌کنیم که دقیقا همان C9 Pro است. البته دقیقا همان گوشی نیست، به جز تفاوت مشخصات، اگر به تفاوت ظاهری بپردازیم، سنسور کنار اسپیکر در C9 Pro یک مستطیل است و اینجا یک دایره است! به هر حال تفاوت وجود دارد. اما به صورت کلی این سه محصول طراحی یک شکلی دارند و حتی خطوط آنتن پشت دستگاه نیز دقیقا سه خط نازک است و در تمامی محصولات این سه خط تکرار شده است.

بپردازیم به مشخصاتی که سامسونگ در نظر گرفته است. گوشی C5 Pro از یک صفحه‌نمایش 5.2 یا 5.5 اینچی تمام اچ‌دی استفاده خواهد کرد. در قلب محصول یک پردازنده اسنپ‌ دراگون 626 به همراه 4 گیگابایت رم قرار گرفته است. دو دوربین 16 مگاپیکسل یکی در جلو و دیگری در پشت دستگاه قرار گرفته‌اند. همچنین مخزن انرژی دستگاه نیز یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت است. نسخه C7 Pro نیز دقیقا از همین مشخصات بهره خواهد برد اما صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی خواهد داشت و همچنین به دلیل بزرگ‌تر شدن باتری 3300 میلی‌ آمپری خواهد داشت. از نظر نرم‌ افزار نیز هر دو دستگاه از اندروید 6.0.1 مارشملو استفاده خواهند کرد.

از نظر قیمتی نیز تفاوت آن‌ چنانی وجود ندارد. گوشی C5 Pro با قیمت 346 دلار عرضه خواهد شد در حالی که C7 Pro 404 دلار قیمت‌گذاری شده است. اولین محل عرضه چین است و پس از آن به کشورهای دیگر نیز وارد خواهد شد.

منبع: فارنت

205/200

کد خبر: 721098

وب گردی

وب گردی