پیام تسلیت فرماندار شهرستان نهبندان به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی (رضوان الله تعالی علیه )

به گزارش ایسکانیوزمتن پیام فرماندار نهبندان به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
آن مرد رفت ...
آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد بحران های سخت پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه تحقق آرمانهایی امام راحل (ره) و تثبیت پایه های انقلاب و صبر و استقامتی بی نظیر در برابر بی مهری ها ، با نگاه و خاطره ای سرشار از امید و مهربانی از بین ما رفت و به دیدار معبودش شتافت .
او که مجاهد فی سبیل الله بو د ودر طول دوران مبارزات نهضت اسلامی همواره در کنار امام و رهبریی ،بزرگ مرد انقلاب و سیاست بود و مظهر صبر و استقامت !
آن بزرگوار در دوران رژیم طاغوتی و وابسته پهلوی ، رنج و محنت بسیاری را متحمل شد و پس از پیروزیی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیتهای مهم همچون ریاست مجلس شورای اسلامی ،ریاست جمهوری ، ریاست مجلس خبرگان ، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و ...حافظ دستاوردهای آن شد . و هر کجا که می دید انقلاب را به بی راهه می رانند هشدار می داد ، هرچند این اواخر عمر آماج حملات و تهمتهای عده ای نابخرد قرار گرفت اما هیچگاه مصلحت نظام و انقلاب را فدای دفاع از خود نکرد و همواره اعتدال را پیشه کرد .
فقدان آن عالم فرزانه و اندیشمند فرهیخته ضربه ای بزرگ و جبران ناپذیر برای کشور و انقلاب است .
اینجانب به سهم خود این مصیبت بزرگ را به ملت شریف ایران و رفیق دیرین ایشان ،رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی ، ریاست محترم جمهوریی اسلامی ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی و بویژه بیت معزز و سوگوار آن فقید فرهیخته و مدبر امیدوار و نیز کلیه مردم خوب و شریف و متدین شهرستان نهبندان تسلیت عرض می نمایم .
گرچه راهیست پر از بیم زما تا بردوست ... رفتن آسان بود ار واقف منزل باشیم

نظافت - فرماندار شهرستان نهبندان

۲۰ دیماه ۱۳۹۵

کد خبر: 721105

وب گردی

وب گردی