Meizu سال گذشته ۲۲ میلیون گوشی فروخت

شرکت چینی Meizu سال ۲۰۱۶ عملکرد بهتری نسبت به سال ۲۰۱۵ داشته و در این بازه‌ زمانی ۲۲ میلیون دستگاه گوشی‌ هوشمند فروخته است.

به گزارش ایسکانیوز، کمپانی Meizu به‌تازگی اعلام کرد که این شرکت در سال ۲۰۱۶ موفق به فروش ۲۲ میلیون دستگاه گوشی‌ هوشمند شده است که دستیابی به این آمار برای شرکت یادشده یک رکورد محسوب می‌شود. Meizu در کنفرانس مطبوعاتی خود که در چین برگزار شد، اعلام کرد میزان فروش گوشی‌های این کمپانی نسبت به سال ۲۰۱۵، دو میلیون افزایش داشته است؛ چراکه در سال ۲۰۱۵ تعداد گوشی‌های هوشمندی که Meizu فروخته، ۲۰ میلیون بوده است. شرکت یادشده علاوه بر این آمار و ارقام، اطلاعات بیشتری ارائه کرده است.

۹۰ درصد از این ۲۲ میلیون گوشی هوشمند در چین و ۱۰ درصد در نقاط دیگر جهان به فروش رفته‌اند. همین مورد برای Meizu یک دستاورد مهم است؛ چراکه با این وجود در سال ۲۰۱۶ بیشترین فروش بین‌المللی را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت سعی دارد رفته‌رفته حضور خود را در خارج از مرزهای کشور چین نیز گسترش دهد ولی احتمالا این کار با سرعت کمی انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است Meizu در سه‌ماهه‌ اول سال ۲۰۱۵ موفق به فروش ۸.۹ میلیون گوشی‌ هوشمند شده بود، در حالی که در سه‌ماهه‌ اول سال ۲۰۱۶ تعداد گوشی‌های فروخته‌شده توسط این شرکت ۱۱ میلیون بوده است.

Meizu یکی از شرکت‌هایی محسوب می‌شود که در چند سال گذشته رشد بسیار خوبی در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند داشته است؛ چراکه این کمپانی هر سال نسبت به سال قبل رکوردهای فروش خود را بهبود می‌بخشد. انتظار می‌رود این آمار در آینده باز هم افزایش یابد. اگر اطلاعاتی که به‌تازگی در مورد اهداف این شرکت منتشر شده است، صحت داشته باشد، Meizu در سال ۲۰۱۷ محصولات جذابی معرفی خواهد کرد.

گفتنی است؛ گوشی‌های بعدی این شرکت از نظر طراحی پیشرفت‌های قابل توجهی خواهند داشت و بخصوص اگر اخبار جدید در مورد Meizu صحت داشته باشد، شاهد سبک طراحی جدیدی در محصولات این کمپانی خواهیم بود. از آنجا که تاکنون چندین طرح مفهومی از گوشی‌های آینده‌ی شرکت یادشده منتشر شده است، نمی‌توان در مورد واقعی بودن یکی از آن‌ها با اطمینان صحبت کرد.

جدیدترین پرچم‌دار این شرکت Meizu Pro 6 نام دارد که یک دستگاه تقریبا کامل است. این محصول از یک پردازنده‌ ۶۴ بیتی اکسینوس ۸۸۹۰ بهره می‌برد که شامل هشت هسته‌ی پردازشی است. لازم به ذکر است که این چیپ‌ست در گوشی‌های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ نیز مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، بدنه‌ی گوشی یادشده تماما از جنس فلز و نمایشگر QHD آن از نوع Super AMOLED است. این دستگاه همچنین از قابلیت لمس سه‌بعدی بهره می‌برد. حافظه‌ رم در نظر گرفته‌شده برای Pro 6 چهار گیگابایت و دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی است.

لازم به ذکر است؛ این دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر نیز بهره می‌برد. حال باید دید مدل بعدی این پرچم‌دار یعنی Meizu Pro 7 چه محصولی خواهد بود.

منبعک زومیت

205/200

کد خبر: 721118

وب گردی

وب گردی