بیانیه جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی درپی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه ای رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفتتند.

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم‌الله‌ الرحمن ‌الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
روح بلند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (قدس‌ الله نفسه الزکیه) به ملکوت اعلی پیوست؛ مجاهدی خستگی‌ناپذیر که بیش از شصت سال در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در کنار امام و رهبری و مردم ایستاد؛ سیاست‌مداری باتدبیری که حضورش در هر مقامی از ریاست مجلس شورای اسلامی تا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، مایه‌ی آرامش خاطر همگان بود؛ عالمی آگاه به مقتضیات روزگار خود که فقدانش مصداق دقیق «اذا ماتَ العالِم الفَقیه، ثُلِمَ فی‌الاسلام ثُلمة لا یَسُدّها شیء الی یوم القیامة» است.
بدین وسیله استادان گروه "اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی"، این ضایعه‌ی بزرگ را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران، خانواده‌ی محترم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تسلیت می گویند.

اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز که- همواره برخوردار از عنایت‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ آن عالم نواندیش بودند- از خداوند بزرگ برای خانواده و دوستداران آن عزیز سفر کرده صبر جزیل و برای آن دانشمند فقید علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را آرزو می‌کنند.

گفتنی است اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی میتوانند با مراجعه به آدرس http://ostadyar.org نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انجمن اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اقدام کنند.

200

کد خبر: 721152

وب گردی

وب گردی