گلکسی اس 8 احتمالا فروردین ۹۶ عرضه می‌شود

خبرهای جدیدی در مورد گلکسی اس ۸ منتشر شده است که حکایت از عرضه‌ گوشی یا دشده در تاریخ ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین ۹۶) دارد.

به گزارش ایسکانیوز، بنا به گزارش جدیدی که از طرف The Investor منتشر شده است، گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ را در اواسط ماه آوریل عرضه کند. سایت خبری کر‌ه‌ای مورد بحث، اطلاعاتی از طرف یک منبع صنعتی به دست آورده است که طبق این اطلاعات، زمان معرفی این پرچم‌دار جدید ظاهرا در هفته‌ی سوم ماه آوریل خواهد بود.

The Investor همچنین بیان کرده است که بر اساس برخی خبرها، زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۸ سامسونگ روز ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ۹۶) خواهد بود. یکی از سخنگویان سامسونگ الکترونیکی به نام چو سئو-هی (Cho Seo-hee) به سؤالی در مورد زمان عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی این کمپانی، این‌گونه جواب داد: «ما نمی‌توانیم هیچ جزئیاتی را در مورد زمان معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ تأیید کنیم.»

دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۵ و گلکسی اس ۶ در ماه آوریل معرفی شده‌اند، ولی سامسونگ گلکسی اس ۷ را کمی زودتر از دو پرچم‌دار قبلی خود و در ماه مارس معرفی کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ زمان بیشتری برای توسعه‌ی گلکسی اس ۸ صرف کند تا کیفیت این محصول از هر لحاظ تضمین‌شده باشد. این نکته بسیار مهم است؛ چراکه با توجه به مشکلات به وجود آمده برای گلکسی نوت ۷، سامسونگ نمی‌خواهد برای چند روز زودتر معرفی کردن پرچم‌دار جدید خود، ریسک مشکل‌دار بودن آن را به جان بخرد.

بر اساس شایعاتی که به‌ تازگی در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ منتشر شده است، این محصول شاید همانند آیفون ۷ کمپانی اپل از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بی‌بهره باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود گلکسی اس ۸ مجهز به یک دکمه‌ی هوم جدید خواهد بود.

منبع: زومیت

205/200

کد خبر: 721166

وب گردی

وب گردی