هاشمی: چند بازیکن جدید به تیم دانشگاه آزاد اسلامی اضافه می شوند

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: می خواهیم با کسب امتیاز مدعی قهرمانی شویم.

مریم هاشمی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: خوشبختانه هر روز که می گذرد بازیکنان به هماهنگی بیشتر می رسند و ماحصل این تمرینات پیروزی متوالی در سه هفته اخیر مسابقات بوده و امیدوارم این روند در هفته های آینده هم ادامه داشته باشد و فردا هم حریفمان را شکست دهیم.

وی افزود: در هفته های گذشته به دلیل تغییرات ناگهانی در پست چند بازیکن و جدایی ملی پوشان تیم هماهنگی را از دست داده بودیم و در تلاش هستیم تا بار روانی را از تیم کم کنیم و تا حدود زیادی به این مهم دست یافتیم.

هاشمی ادامه داد: با توجه به پشیمانی تیم پارسه از انصراف در لیگ بانوان فردا با این تیم بازی داریم و کسب سه امتیاز این دیدار برای ما خیلی حساس و مهم بوده چرا که می توانیم اختلافمان را مدعیان کم کنیم و ما هم شانس قهرمانی داشته باشیم.البته ما تمام تلاشمان را می کنیم تا حریفانمان را شکست دهیم اما بازی های تیم های دیگر هم در جدول مهم است.

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما در نظر داریم تا پس از پایان بازی های دور رفت چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم تا نقاط ضعفمان را پوشش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از دکتر دادگان و پهلوان تشکر ویژه دارم که در هر شرایطی از تیم حمایت کرده اند و این کار را انجام می دهند.

601

کد خبر: 721212

وب گردی

وب گردی