جزییات ماموریت شهرداری برای تشییع آیت‌الله هاشمی در دانشگاه تهران

شهردار ناحیه 2 منطقه6 از تلاش بیش از 300 نفر از نیروهای خدمات شهری، اکیپ‌های فوریت‌های 137 و اکیپ‌های معاونت حمل و نقل شهرداری این منطقه برای پاکسازی دانشگاه تهران، خیابان های اطراف و گاردریل آسیب دیده در مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، فرزاد هنرور در این باره گفت: به محض اطلاع از رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و مشخص شدن محل برگزاری مراسم، تمامی نیروهای اجرایی منطقه 6 از جمله نیروهای خدمات شهری در محل دانشگاه تهران و اطراف حاضر و نسبت به پاکسازی محوطه، جایگاه و خیابان های منتهی به دانشگاه تهران اقدام کردند.

وی افزود: سیاه پوش کردن درب دانشگاه و خیابان های اطراف و پاکسازی در حداقل زمان ممکن پس از مشخص شدن مکان مراسم انجام شد. همچنین برای طول مراسم بیش از 10 ایستگاه صلواتی و اطلاع رسانی برپا شد. پس از پایان مراسم تشییع نیز 300 نفر از نیروهای اجرایی نسبت به ساماندهی و پاکسازی خیابان های اطراف و داخل دانشگاه اقدام کردند و پس از پاکسازی، دانشگاه تحویل مسئولان شد.

وی ادامه داد: گاردریل آسیب دیده مقابل دانشگاه نیز توسط 10 اکیپ فوریتهای 137 و 5 اکیپ راهنمایی و رانندگی ترمیم شد و به حالت اول بازگردانده شد. همچنین کلیه مخازن زباله که به لحاظ مسائل امنیتی از سطح خیابان های منطقه جمع آوری شده بود، به جای اولیه بازگردانده شد.

منبع:ایسنا

701

کد خبر: 721232

وب گردی

وب گردی