جدال دو تیم مدعی دانشگاه ازاد اسلامی و سایپا

آغاز هفته سوم از دور برگشت بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با انجام 3 دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، هفته سوم از دور برگشت بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با انجام دو دیدار در تهران و یک مسابقه در اصفهان روز پنجشنبه 23 دی ماه پیگیری خواهد شد. تیم نفت و گاز گچساران در این هفته با قرعه استراحت بازی نخواهد کرد.

در اولین دیدار هفته سوم نماینده اصفهان میزبان تیم نیروی زمینی ارتش خواهد بود. نیروی زمین که هفته گذشته در یک دیدار پایاپای و نفس گیر موفق به پیروزی شد با پیروزی در این دیدار با یک پله صعود و کسب 9 امتیاز و با توجه به استراحت تیم نفت و گاز گچساران در جایگاه چهارم قرار خواهدگرفت. تیم کم‌ تجربه نماینده اصفهان که تا به اینجای رقابت ها موفق به کسب امتیازی نشده است با توجه حضور تماشاگران پرشور اصفهانی و میزبانی این دیدار، امید زیادی به کسب امتیاز دارد. بازی از ساعت 15:30 پنجشنبه 23 دی ماه در اصفهان با قضاوت داوران پذیرفته و عبدالرحمانی و نظارت شب‌ انگیز آغاز خواهد شد.

در بازی دوم تیم شهید نوفلاح با بازیکنان جوان خود در مقابل نفت امیدیه به آب خواهد زد. نفت امیدیه با یک بازی کمتر نسبت به صدر نشینان جدول و با کسب 11 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. این بازی از ساعت 17:00 روز پنجشنبه در استخر بین المللی 9دی تهران با قضاوت داوران حسامیان و برادری و نقاشلو به عنوان ناظر پیگیری خواهد شد.

اما در آخرین و مهم‌ترین دیدار هفته از ساعت 20:00 روز پنجشنبه در استخر بین المللی 9دی تهران دو تیم مدعی و صدر نشین دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا به جدال با هم می‌پردازند. تیم سایپا با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و ملی پوش خود در نخستین حضور لیگ برتری، تا به اینجای رقابتها عملکرد خوبی از خود نشان داده و توانسته با کسب 12 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گیرد و با پیروزی در این دیدار فرصت کم کردن اختلاف خود با صدر جدول را دارد.

از طرف دیگر تیم دانشگاه ازاد اسلامی با کسب 15 امتیاز صدر نشین رقابت‌ها بوده و با پیروزی در این دیدار سخت و نفس گیر با حفظ اختلاف با تیم های صدر جدول، راه قهرمانی خود را هموار و آسان خواهد ساخت. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 8 بر 8 مساوی به پایان رسید. این دیدار حساس و مهم با نظارت محب و قضاوت داوران رضوانی و محمدی انجام خواهد شد.

برنامه بازی‌های هفته سوم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

نماینده اصفهان _ نیروی زمینی ارتش، پنجشنبه 23 دی، ساعت 15:30 اصفهان

استخر شهید نوفلاح _ نفت امیدیه، پنجشنبه 23 دی، ساعت 17:00 استخر بین‌المللی 9 دی تهران

سایپا _ دانشگاه آزاد اسلامی، پنجشنبه 23 دی، ساعت 20:00 استخر بین‌المللی 9 دی تهران

604/101

کد خبر: 721245

وب گردی

وب گردی