گشایش دفتر یادبود رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نیویورک

دفتر یادبود رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دفتر نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک گشایش یافت و شماری از نمایندگان کشورها و معاونان آن ها در نخستین روز این دفتر را به نشانه همدردی با ملت و دولت ایران امضا کردند.

به گزارش ایسکانیوز ، دفتر یادبود رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی از روز چهارشنبه 22 دیماه در دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل گشایش یافت و به مدت دو روز در محل این نمایندگی ادامه خواهد داشت.
در نخستین روز گشایش این دفتر، سفرای برخی نمایندگی های بین المللی مقیم نیویورک و معاونان آن ها با امضای این دفتر و عرض تسلیت به سفیر کشورمان، همدردی خود را با دولت و ملت ایران اعلام کردند.
علاوه بر این، روز چهارشنبه به وقت محلی در جلسه سفرای سازمان همکاری اسلامی در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، تنی چند از سفرا و نمایندگان حاضر در جلسه از جمله سفرای عربستان سعودی، عراق، افغانستان، اندونزی، پاکستان و ترکیه مراتب تسلیت خود را به غلامعلی خوشرو سفیر کشورمان ابراز کردند.
گفتنی است که ایرانیان مقیم نیویورک نیز روز شنبه آینده پس از نماز مغرب و عشاء میزبان مراسم یادبودی به مناسبت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد امام علی(ع) این شهر خواهند بود.

306/101

کد خبر: 721309

وب گردی

وب گردی