مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهر خورموج برگزار شد

مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور امام جمعه شهر خورموج،فرماندارشهرستان دشتی، در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، فرماندار شهرستان دشتی در مراسم یادبود آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی‌، ضمن تسلیت فوت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به مقام معظم رهبری، مردم ایران اسلامی و بیت آن مرحوم اظهار داشت: مراتب قدردانی خود را از امام جمعه، دست‌اندرکاران مراسم و مردم عزیز اعلام می‌دارم.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری بود که با رفتن وی بار دیگر مردم وفاداری خود را به نظام و رهبری به جهانیان اعلام کردند.

فرماندار دشتی یادآور شد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کسی بود که در استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی داشته باشد.

مهرجو یادآور شد: مدیریت جنگ در دهه شصت، سازندگی کشور پس از جنگ و اصلاح و بازنگری قانون اساسی و در عرصه های مختلف و مدیریت‌هایی مختلف کشور حضوری فعال داشت و خود را دائم در محضر آرای عمومی قرار می‌داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دشتی گفت: آخرین موردی که آیت الله هاشمی رفسنجانی خود را در معرض آراء عمومی گذاشت سال 1394 بود که مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نشان دادند کسانی که در راستای منافع مردم حرکت می کنند از اعتماد بالایی در میان مردم برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: حضور و همراهی مردم در وداع با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که بعد از ارتحال امام بالاترین حضور مردم در یک مراسم بود، نشان از ارادت مردم به کسانی است که در راستای منافع مردم حرکت می‌کنند.

وی در ادامه از شهرداری، دانشگاه آزاد، مدیران دستگاه های اجرایی و مجمع امور صنفی شهرستان دشتی در اجرای این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

مهرجو وحدت بین آحاد جامعه اسلامی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: ما باید به سمت انسجام جامعه حرکت کنیم و امروز شرایط منطقه به گونه ای است که از گفتنی‌هایی بی‌دلیل و مدرک پرهیز کنیم.

فرماندار دشتی گفت: همان‌طور که بعد از شهادت شهید مظلوم بهشتی مردم پی بردند که شهید بهشتی در اوج مظلومیت بود ، اکنون نیز چنین احساسی نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی دارند.

205/200

کد خبر: 721317

وب گردی

وب گردی