آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بسزایی در پیدایش ، تثبیت و صدور انقلاب اسلامی داشت

به مناسبت گرامیداشت رحلت جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی مجلس بزرگداشتی با حضور جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در طی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه انقلابی ایران اسلامی دارد و در این خصوص دانشگاهیان در تعریف این شخصیت برجسته بین المللی باید تلاش کنند.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی یکی از چهره های ماندگار و خدوم انقلاب اسلامی است که نقش بسزایی در پیدایش انقلاب، تثبیت انقلاب و صدور انقلاب اسلامی داشته و ایشان همواره یار و یاور بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده که بعد از ارتحال ملکوتی ایشان همواره در کنار رهبر معظم انقلاب به عنوان مشاوری امین و نقشی اثرگذار ایفای وظیفه می کرد.

حجت الاسلام قاسمی خاطر نشان کرد: امروز تشییع میلیونی پیکر پاک ایشان توسط مردم ولایتمدار، خود پیام اتحاد و وحدت ملی با محوریت رهبر معظم انقلاب است. مردم بار دیگر ثابت کردند که همواره در کنار مسئولین نظام برای تداوم ارزش های انقلاب اسلامی، هیچگاه تردید نخواهند کرد.

مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد: پیام رهبر معظم انقلاب در ارتحال یار دیرین ایشان گویای این مدعی است که مصیبت فقدان ایشان به عنوان یکی از ستونهای اصلی انقلاب همچنان در کشور باقی خواهد ماند.

قاسمی تاکید کرد: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در همه حال رهرو راه این عزیز از دست رفته بوده و سعی خواهیم کرد که ضمن پاسداشت علمی و عملی این بزرگوار در طریق وحدت ملی و تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

205/200

کد خبر: 721321

وب گردی

وب گردی