وزیر کشور: بررسی روند کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی از اهداف سفر است

وزیر کشور پس از ورود به اراک در جمع خبرنگاران گفت: در سفر به استان مرکزی روند کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان را بررسی خواهیم کرد تا بستر همکاری بیشتر از سوی دولت در این زمینه فراهم شود.

به گزارش ایسکانیوز عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار کرد: پیرو سفرهای استانی خود امروز در استان مرکزی حضور یافتم تا دیداری با مدیران دستگاه های اجرایی، قضایی و انتظامی داشته باشم.
وی افزود: طی این سفر پیگیری مسائل و موضوعات مربوط به ستاد اقتصاد مقاومتی استان و مصوبات این ستاد را بررسی خواهیم کرد تا روند کار ارزیابی شده و بستر کمک و همکاری بیشتر از سوی دولت در این زمینه به منظور پیشرفت کار فراهم شود.
وزیر کشور بیان کرد: حضور در نشست با نمایندگان شوراهای شهری و روستایی و نشست کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی با هدف هم اندیشی در رابطه با آسیب های اجتماعی و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با مباحث اجتماعی و آسیب ها را در دستور کار خواهیم داشت.
وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه آسیب های اجتماعی سعی ما براین است که اقدامات موثر و مفیدی در این رستا به انجام برسانیم و امید است که این اقدامات موجب خیر برای استان و مردم باشد.

300/300

کد خبر: 721336

وب گردی

وب گردی