بازدید وزیر کشور از شرکت آلومرول اراک

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از قسمت های مختلف این واحد تولیدی و صنعتی بازدید و از نزدیک با توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه این شرکت آشنا شد.

به گزارش ایسکانیوز وزیر کشور پس از بازدید از بخش های مختلف، در نشست با مدیران این شرکت حاضر شد و در جریان تنگناها و چالش های این واحد تولیدی و صنعتی قرار گرفت.
رحمانی فضلی در این نشست گفت: در سفرهای امسال کاروان تدبیر و امید به استان های مختلف کشور، بیشتر واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به حالت فعال درآمده است.
وزیر کشور ادامه داد: با فعال سازی بخش مسکن، شرکت آلومرول اراک فعال تر می شود و می توان ارزش افزوده و درآمدهای اقتصادی بیشتری برای این استان و کشور کسب کرد.
مدیرعامل شرکت آلومرول اراک نیز در این نشست گفت: این شرکت طرحی را در خیرآباد اراک در دست اجرا دارد که فاز اول آن بدون استفاده از هیچ گونه تسهیلات و از طریق سرمایه گذاری خود شرکت، 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
محسن محمدی افزود: پیش بینی شده فاز اول این طرح اردیبهشت ماه سال 96 به بهره برداری رسد و با افتتاح این طرح کمک بزرگی به جلوگیری از خام فروشی و افزایش ارزش افزوده برای واحدهای تولید کننده آلومینیوم ایجاد می شود.
وی بیان کرد: بهره برداری کامل از این طرح نیازمند اعتباری معادل 150 میلیون یورو است که تامین آن حمایت های دولتی را طلب می کند و با راه اندازی این شرکت 2 هزار اشتغال جدید فراهم می شود.
گفتنی است وزیر کشور امروز در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در نشست کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی، نشست مشترک شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران، دهیاران و کارآفرینان روستایی این استان حضور می یابد.
شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان اقتصادی و بخش خصوصی و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه های وزیر کشور و جانشین رئیس جمهوری در شورای اجتماعی کشور در سفر به استان مرکزی است.

300/300

کد خبر: 721340

وب گردی

وب گردی