قاتل خاموش جان مادر را گرفت، دو پسر را مسموم کرد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: نشت گاز مونوکسیدکربن در یک خانه در محله خاک‌سفید منجر به مرگ مادر و مسمومیت دو پسرش شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم سیدجلال ملکی با اعلام خبر گازگرفتگی در یک منزل مسکونی در محله خاک‌سفید درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 2:58 بامداد امروز حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی در محله خاک‌سفید، خیابان تختی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت مأموران ایستگاه 92 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد یک واحد 40 متری در طبقه سوم ساختمان سه طبقه دچار نشت گاز مونوکسیدکربن شده است که همسایه‌ها از نشت گاز باخبر شده و موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع داده بودند؛ آتش‌نشانان با ورود به منزل با وضعیت بی‌حال و بی‌رمق سه نفر از اعضای یک خانواده (مادر شصت، پسران سی و سی و دو ساله) مواجه شدند.

او با بیان اینکه این افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، گفت: مادر این خانواده در این حادثه جان خودش را از دست داد و پسران وی که دچار مسمومیت شده بودند، به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ملکی درباره علت این حادثه مرگبار گفت: پس از حضور کارشناسان سازمان آتش‌نشانی مشخص شد استفاده از دودکش مشترک برای آبگرمکن دیواری و هود آشپزخانه و عدم نصب دودکش و کلاهک مناسب برای بخاری و آبگرمکن دیواری باعث این حادثه شده است همچنین عملیات در ساعت 4:15 بامداد به پایان رسید.

700700

کد خبر: 721398

وب گردی

وب گردی