معاون جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه معرفی شد

دکتر علیرضا بنیادی طی حکمی از سوی دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برمسند معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این واحد نشست.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه دکتر عزیز جوانپور با بیان اینکه برگزاری جلسه تودیع و معارفه در حقیقت جلسه تقدیر و تکریم از خدمات همکاران دلسوز و تلاشگر است، افزود: دکتر بنیادی یکی از صادق ترین افراد و پر تلاش ترین کسانی هستند که در راه خدمت به سیستم عملکرد درخشانی در کارنامه خود دارد. عنصر اصلی مدیریت که صداقت است، در ایشان مشهوداست و بنده صمیمانه از تلاشهای ایشان قدردانی می نمایم و امیدوارم با ایجاد همدلی و صمیمیت بیشتر بتوانند دستاوردهای بهتری در حوزه آموزشی دانشگاه ایجاد نمایند.

رئیس واحد ارومیه ادامه داد: دکتر بنیادی که به عنوان معاون جدید آموزشی دانشگاه معارفه می گردد، یکی از اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه می باشند که سابقه و کارنامه ای درخشان دارند و قطعاً ما را به آینده این معاونت امیدوار خواهد ساخت. همچنین ایشان با وجود تخصصی که دارند تا بحال برای توسعه حوزه بین المللی این واحد بخوبی انجام وظیفه نموده اند که ما را بر آن داشت که از وجودشان در معاونت آموزشی دانشگاه بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: آموزش از اولویت های اصلی دانشگاه است و همه ما باید در راه تحقق آن تلاش کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در رابطه با دوران معاونت دکتر سیف الدین آب برین افزود: دکترآب برین در طی مدت تصدی معاونت آموزشی از هیچ تلاشی در جهت بهبود اوضاع تحصیلی دانشجویان و راه اندازی واحد بین المللی دریغ نکرد همه باید صیانت کننده دستاوردهایی باشیم که بدست آورده ایم.

جوانپور با ابراز خرسندی از ارتقا دکتر آب برین افزود:ایشان جزو افراد کوشا و پرتلاش هستند که حال با دست پر به دیگر عرصه خدمت پا می گذارد و برای ایشان در پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو آرزوی موفقیت می کنم.

در پایان دکتر علیرضا بنیادی معاون جدید آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد ارومیه از اعتماد ریاست واحد قدردانی کرد و از اعضای حاضر در جلسه خواست برای پیشبرد اهداف این حوزه ایشان را یاری نمایند.

دکتر علیرضا بنیادی عضو هیئت علمی گروه زبان انگلیسی واحد ارومیه می باشند که مدیریت گروه زبان و مدیرکل پژوهشی واحد ارومیه در کارنامه ایشان به چشم می خورد.

200

کد خبر: 721425

وب گردی

وب گردی