کار آسان در انتظار صدرنشینان؛ صدر جدول دست نخورده می‌ماند

هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز جمعه برگزار می‌شود و تیم‌های صدرنشین جدول در این هفته کار سختی برابر حریفان در پیش ندارند.

به گزارش ایسکانیوز، لیگ برتر هندبال بانوان در شرایطی روز جمعه ۲۴ دی به هفته دهم خود می‌رسد که ۳ مسابقه به طور همزمان از ساعت ۱۱ صبح در شهرهای لارستان، تهران و کرمان برگزار می‌شود.

تیم شهید چمران لارستان که صدرنشین بدون باخت این مسابقات است در یک بازی نه چندان پر چالش در خانه به دیدار تیم هیئت هندبال استان البرز می‌رود. این بازی در حقیقت تقابل صدرنشین و قعرنشین لیگ است. چمران در همه مسابقات قبلی خود پیروز شده اما هیئت البرز به استثنای یک بازی در همه بازی‌های بعدی خود بازنده شده است. مریم جمادی و لیدا مقصودی‌نژاد داوران این هفته هستند.

فاطمه کاملی مدیر فنی تیم هندبال شهید چمران لارستان در مورد بازی با هیئت البرز گفت: انتظار بازی خوبی برابر هیئت البرز داریم. در دور برگشت لیگ، همه تیم‌ها برای افزایش امتیاز تلاش می‌کنند تا جایگاه بهتری در پایان لیگ به دست آورند.

وی افزود: درست است که ما درحال حاضر در صدر جدول قرار داریم اما هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده پس باید اندوخته خود را افزایش دهیم.

مدیر فنی تیم چمران لارستان اظهار داشت: در هندبال نمی‌توانید هرگز انتظار یک بازی آسان داشته باشید زیرا لحظه به لحظه آن برای مربی وبازیکن با ارزش است و اگر نتوانید بازی را کنترل کنید و تمرکز خود را از دست بدهید بازی را واگذار خواهید کرد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

سمیه اخلاقی سرمربی تیم هیئت هندبال البرز نیز در گفتگو با مهر در مورد این بازی و مشکلات تیمش گفت: ما در شرایط مالی خوبی قرار نداریم با این وجود برای سفر به لارستان، با هزینه رئیس هیئت هندبال استان البرز برای بازیکنان بلیت هواپیما تهیه شد تا بازیکنان ما که درگیر امتحانات نیز هستند به این بازی برسند.

وی افزود: بازیکنان ما همیشه دارای انگیزه زیادی هستند. برای ما تفاوتی نمی‌کند که در کجای جدول باشیم و حریف ما چه تیمی باشد. تا کنون از داوری ضربه خورده‌ایم و وضعیت داوری در نتایج ما تاثیر مستقیم داشته است و جایگاه فعلی، جایگاه حقیقی تیم هیئت البرز نیست.

سرمربی تیم هیئت هندبال البرزگفت: این به یک قانون تبدیل شده که تیم‌هایی که جوان هستند باید بازنده میدان باشند. به کم گل خوردن و شکست فکر نمی‌کنیم و در لارستان به امید خدا به دنبال خلق شگفتی خواهیم بود.

تاسیسات دریایی نیز که نزدیک‌ترین تعقیب کننده شهید چمران در صدر جدول است این هفته در خانه به دیدار سپاهان اصفهان می‌رود و مرضیه قفلی و مژگان حسن‌زاده این بازی را داوری می‌کنند. مسابقه‌ای که در تالار هندبال تهران برگزار می‌شود و شاگردان مهرنوش نجف‌زاده که سایه به سایه لارستانی‌ها در حرکتند از این بازی یک پیروزی پرگل می‌خواهند.

مهرنوش نجف‌زاده سرمربی تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با مهر در مورد این بازی گفت: سپاهان تیم جوانی است و ما در بازی رفت در اصفهان هم این تیم را با نتیجه قاطعی شکست دادیم اما همچنان به پیروزی با اختلاف گل بالا نیاز داریم و در بازی فردا برابر سپاهان همین رویکرد را در پیش خواهیم گرفت.

وی افزود: امیدوارم فردا نیز مثل هفته گذشته نتیجه‌ای خوب و محکم به دست آوردیم و همه چیز مطابق خواسته ما پیش برود. ما در کورس قهرمانی قرار داریم و همه تلاش خود را برای رسیدن به صدر جدول به کار خواهیم بست.

در دیگر بازی این هفته تیم ذوب آهن اصفهان پس از بازی پرچالش و دشوار هفته گذشته برابر هدف پویان قم این بار در کرمان به مصاف شهرداری بم کرمان می‌رود. ذوب آهن که با پیروزی بر هدف پویان رتبه سوم لیگ را در دسترس خود می‌بیند برابر حریف کرمانی برای پیروزی به میدان می‌رود.

در مقابل تیم شهرداری بم کرمان که فقط یک پیروزی در جدول رده بندی دارد و تیم ماقبل آخر جدول است کاری سخت برای غلبه بر سبزپوشان ذوب آهن دارد. فرزانه رحیمی و بهاره پورنبی این بازی را قضاوت می‌کنند.

قرعه استراحت این هفته به هدف پویان جوان قم برخورد کرده است. هدف پویان قم پس از شکست پر حرف و حدیث برای ذوب آهن در هفته نهم، این هفته تماشاگر سایر مسابقات است و ۲ هفته دیگر در هفته یازدهم به کرج می‌رود تا با هیئت البرز مسابقه دهد.

402/101

کد خبر: 721441

وب گردی

وب گردی