مراسم یادبود حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با مشارکت واحد بناب برگزار شد

مراسم یادبودی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب و با همکاری دفتر امام جمعه و فرمانداری در مصلای اعظم شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم، هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد بناب به عنوان میزبان مراسم حضور داشتند و خیل عظیم جمعیت و مردم قدردان شهرستان بناب، جهت عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری، در این مکان حضور به هم رساندند.

این مراسم با برنامه ریزی قبلی و با دعوت از مداحان و قاریان نامی شهر برگزار شد و شخصیت‌هایی نظیر روسای دانشگاه‌ها، اساتید دانشگاه و حوزه، فرماندار، شهردار، مسئولان لشکری، روسای ادارت و دیگر مسئولان و مدیران شهرستان، حضور داشتند.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی امام جمعه، مهندس فرج اللهی فرماندار و دکتر سیدعبداله حجتی رئیس واحد بناب، به عنوان میزبانان مراسم، حاضران در سوگ یار دیرین امام و رهبری را مورد تفقد و تکریم قرار دادند.

خطیب توانمند استان، ایمان و یاری به خلق خدا را از بالاترین صفات انسانی برشمرد و گفت: «منشأ اصلی مشکلاتی که در کشور وجود دارد، از ضعف ایمان است. اگر برای ایمان مردم نیز، هزینه های گزافی می شد، بسیاری از مشکلات موجود، مرتفع می شد.»

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید باقری بنابی، ضمن اشاره به ایمان راسخ آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: «آیت الله هاشمی تمام شکنجه های زندان های رژیم پهلوی را به خاطر پیشبرد اهداف انقلاب تحمل کرد و همیشه در مسیر انقلاب ماند. دشمنان آقای هاشمی نیز، به ایمان او و شخصیت والای او اعتراف می کنند.»

وی ادامه داد: «هاشمی رفسنجانی یک نعمت بزرگ بود که تمام علماء و دانشمندان و سیاستمداران او را تأیید می کردند و ابعاد شخصیتی و مقام والای او روز به روز برای مردم ایران مشخص تر خواهد شد.»

200

کد خبر: 721455

وب گردی

وب گردی