حجت الاسلام  زارعی:  آیت الله هاشمی رفسنجانی هیچ وقت از رهبری و نظام دست برنداشت

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: متاسفانه در این اواخر کسانی که نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی غرض داشتند مدام تخریب می کردند ولی آیت الله هاشمی رفسنجانی با صبوری همه را تحمل کرد و هیچ وقت از رهبری و نظام دست برنداشت و این عظمت دوستی ایشان با رهبری را نشان می دهد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین فومنی زارعی روز جمعه درباره شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در پیامشان تاکید کردند حضور آیت الله هاشمی وحدت بخش بوده است.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان حیاتشان وحدت بخش همه جریان ها بود و این وحدت بخش بودنش حتی بعد از رحلت هم ادامه داشت و این را می توان در تشییع پیکر ایشان مشاهده کرد.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: مردم ما چنین با شکوه از رفتن ایشان تجلیل کردند و این نشان می دهند که این ملت قدردان یاران امام (ره) و رهبری هستند.
فومنی افزود: مردم کسانی را دوست دارند که مردمی باشند و از دل آنها صحبت کنند و از بدنه آنها باشند؛ بنابراین باید بگوییم عشق به آیت الله هاشمی رفسنجانی عشق به همه خوبی های عالم است.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص آیت الله هاشمی که فرموده بودند هیچ کس مثل هاشمی برای من نمی شود گفت: راه آیت الله هاشمی رفسنجانی را باید ادامه دهیم.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: گروه های سیاسی، شخصیت ها، جوانان، روحانیان و علما ما باید سعی کنند روش اعتدالی را که آیت الله هاشمی داشت را ادامه دهند چرا که با همین روش است که مشکلات کشور حل می شود. همه باید بسیج شویم این اعتدالی را که ایشان نهادینه کرده است گسترش پیدا کند.
فومنی یادآور شد: فقدان از دست دادن هاشمی یک ضایعه بزرگ برای انقلاب و نظام بود که بعدا ما اثر از دست دادن ایشان را خواهیم دید چرا که یکی از ستون های انقلاب بود و از دست دادن آن ، برای مردم و رهبر معظم انقلاب دردناک بود.
وی ادامه داد: آیت الله هاشمی عاشق نظام ، انقلاب و رهبری و این کشور بود و دوره ایشان دوره ای است که سازندگی کشور شروع شد و باید از خدمات ایشان به انقلاب و کشور بیشتر گفته شود.
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: متاسفانه در این اواخر کسانی که نسبت به ایشان غرض داشتند مدام تخریب می کردند ولی آیت الله هاشمی رفسنجانی با صبوری همه را تحمل کرد و هیچ وقت از رهبری و نظام دست برنداشت و این عظمت دوستی ایشان با رهبری را نشان می دهد.

302/300

کد خبر: 721473

وب گردی

وب گردی