حجت الاسلام ابوترابی فرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از هیچ تلاشی برای سرافرازی ایران فروگذار نکرد

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره مرید امام (ره) و همراه رهبری معظم انقلاب بود و از هیچ گونه تلاشی برای سرافرازی جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن ابوترابی فرد در مراسم بزرگداشت رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در تفت برگزار شد، گفت: در گذشت ناگهانی رفیق دیرین، همسنگر و همگام امام و رهبری در دوران مبارزات نهضت اسلامی را به محضر مردم قدر‌شناس و مقام معظم رهبری تسلیت می‌گوییم.

وی اظهار کرد: «تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نمادی از وحدت ملی بود و این سرمایه بزرگی است. تفکر اقتصادی آیت الله هاشمی رفسنجانی این بود که اگر می‌خواهیم مقابل آمریکا و استکبار جهانی مقاومت کنیم، باید تولید و خلق ثروت کنیم و تلاش کنیم آن ثروت را عادلانه در خدمت افراد جامعه قرار دهیم.»

ابوترابی فرد اقتصاد مقاومتی را مبتنی بر دانش و منتهی بر اراده ملت و مدیریت دقیق و کامل مصرف دانست و بیان کرد که همگان باید از اسراف و تجمل گرایی دوری کرده تا موفق باشیم.

این نماینده سابق مجلس تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی بزرگ را برای مردان و زنان ایران کاری سهل دانست.

وی به خدمات چندین و چندساله آیت الله هاشمی رفسنجانی به انقلاب و دوام و بقای حکومت جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره مرید امام (ره) و همراه و همگام با رهبری معظم انقلاب از هیچگونه تلاشی برای سرافرازی جمهوری اسلامی ایران فروگذار نبود.

مجلس ترحیم و بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری شهرستان تفت و با حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت، مسئولان، نهادهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مسجد امام (ره) تفت برگزار شد. حاضران در این مراسم در سوگ و ماتم این بزرگ مرد عرصه سیاست و تاریخ ایران عزیز نشستند.

200

کد خبر: 721544

وب گردی

وب گردی