استقبال اد رویس از اعضای جدید مجلس نمایندگان آمریکا

اد رویس رئیس جمهوری خواه کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی از اعضای جدید این کمیته استقبال کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا نوشت اد رویس با انتشار بیانیه ذیل از آدام کینزینگر جمهوری خواه از ایلی نوی، جیم سنسنبرنر جمهوری خواه از وایومین، آن واگنر جمهوری خواه از میسوری، برلیان مست جمهوری خواه از فلوریدا، فرانسیس رونی جمهوری خواه از فلوریدا، برایان فیتزپاتریک جمهوری خواه از پنسیلوانیا، و تام گرت جمهوری خواه از ویرجینیا به عنوان اعضای جدید کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا در کنگره صد و پانزدهم استقبال کرد.

او گفت:‌ «از اضافه شدن این افراد به کمیته امور خارجی هیجان زده هستم. پیشینه مختلف و مهارت های آنها برای فعالیت ها ما به منظور امن نگه داشتن آمریکا، شکست دادن تروریسم و احیای جایگاه آمریکا در خارج، با ارزش است. از بازگشت کینزینگر به کمیته مان استقبال می کنم. او مقامی است که شایستگی خود را اثبات کرده است و اهمیت روند مقابله با تهاجم روسیه و پاسخ گو نگه داشتن ایران را درک می کند.»

رویس همچنین گفت:‌‌ «من در تعهد سنسنبرنر در حفاظت از هم پیمانمان یعنی اسرائیل با او اشتراک دارم. و به همکاری با او به منظور پیشبرد اولویت های کمیته از جمله دفاع از آزادی و دموکراسی در خارج امید دارم. تجربه پیشین وگنر به عنوان نماینده آمریکا، به علاوه فعالیت هایش در کنگره در مبارزه با برخی از دشوارترین موضوعات پیش روی ملت ما، ثابت می کند او وجود او برای کمیته ما با ارزش است و ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم روابط دیپلماتیکی قدرتمندی در سراسر جهان خواهیم داشت.»

در بیانیه رویس همچنین آمده است: «مست به عنوان نماینده ویژه سابق در ارتش، شجاعت خارق العاده ای از خود در خدمت به کشور ما نشان داد. تجربه شخصی او برای تلاش های ما به منظور شکست دادن دولت اسلامی عراق و شام (گروه تکفیری صهیونیستی داعش) و دیگر سازمان های تروریستی حیاتی خواهد بود.»

رویس افزود: «رونی به عنوان یک تاجر ماهر و سفیر سابق آمریکا تجربه ای گسترده در سطح بین المللی دارد که این موضوع در تلاش های ما برای تقویت هم پیمانان و احیای تلاش های وزارت امور خارجه برای برخورد با چالش های کنونی، حیاتی است. همچنین فیتزپاتریک نیز با تجربه گسترده ای که در زمینه مبارزه با تروریسم و مبارزه با فساد طی چهارده سال حضور در اف بی آی دارد، در جایگاهی ویژه برای ما به منظور مقابله با رژیم های سرکوبگر و متخاصم ایفا می کند. پیشینه گرت نیز به عنوان دادستان ویرجینیا و افسر ارتش برای کمیته ما بسیار با ارزش است و به تلاش های ما برای تحت فشار قرار دادن هم پیمانان برای افزایش تلاش ها در زمینه مقابله با تروریسم کمک می کند.»

308/300

کد خبر: 721604

وب گردی

وب گردی