برگزاری اولین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر ایران

اولین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر ایران توسط دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ( اهواز) و سازمان صنعت،معدن و تجارت در 15 اسفند 1395 در سازمان صنعت،معدن وتجارت استان خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز،نخستین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر ایران، با هدف گردهمایی سالانه متخصصان، ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی، آشنایی با مسائل و دستاوردهای روز و دریافت آموزش­ های کوتاه ­مدت برگزار می­ گردد.

بنا به این گزارش کمیته علمی کنفرانس از کلیه پژوهشگران، صاحبنظران و علاقمندان که در محورهای الکترونیک، قدرت، کامپیوتر، کنترل، مخابرات و مهندسی پزشکی فعالیت می­ کنند، دعوت می­ نماید تا مقالات خود را که حاوی آخرین یافته ­های علمی است به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

گفتنی است علاقمندان برای ارسال آثار خود می توانند به نشانی اینترنتی www.icti2017.ir مراجعه و تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری اقدام به ثبت نام و شرکت در این کنفرانس کنند.

گفتنی است همزمان با کنفرانس، کارگاه ­های آموزشی و نمایشگاه صنعتی با حضور صاحب­ نظران دانشگاهی، صنعتی و سازمان­ های مربوطه برگزار خواهد شد.

204

کد خبر: 721727

وب گردی

وب گردی