رقابتهای انتخابی تکواندوبرگزار می شود/هوگوی معمولی با قوانین جدید

مرحله نخست رقابتهای تکواندو انتخابی دانشجویان برای حضور در یونیورسیاد جهانی به مدت چهار روز در دو بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ ۲۸ مرداد ماه تا ۸ شهریور ماه سال آینده در چین تایپه برگزار می‌شود و تیم های تکواندو کشورمان در دو بخش پومسه و مبارزه در این رقابتها شرکت می کنند.

بر همین اساس مرحله نخست رقابتهای انتخابی در دو بخش مردان و زنان از روز چهارشنبه (۱۳ بهمن ماه) به مدت ۴ روز در خانه تکواندو فدراسیون برگزارمی گردد.

نکته مهم در خصوص این رقابتها برگزاری مبارزات با هوگوی معمولی است. در بخش شرایط این رقابتها آمده است که مسابقات با هوگوی معمولی ولی با قوانین جدید برگزار خواهد شد. رقابتهای انتخابی بخصوص در مرحله نخست که به صورت آزاد برای تمام مدعیان سراسر کشور برگزار خواهد شد، اهمیت بالایی دارد.

اینکه چرا چنین تصمیمی اتخاذ شده مشخص نیست ولی مسئولان برگزاری می بایست در نظر داشته باشند که مرحله نخست هم به لحاظ هماهنگی با رقابتهای جهانی که با هوگوی قانونی برگزار میشود و هم به لحاظ اجرای عدالت در انتخاب نفرات بیشتر از مراحل بعدی باید مورد توجه قرار گیرد.

اما بر اساس برنامه اعلام شده چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه پیکارهای گروه مرد در اوزان۵۴-، ۶۳-، ۷۴-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم و پنجشنبه ۱۴ بهمن مبارزات اوزان ۵۸-، ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم برگزار خواهد شد. همچنین مبارزات گروه زنان در اوزان ۴۶-، ۴۶-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم روز شنبه (۱۶ بهمن‌ماه) پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های پومسه در دو گروه مردان و زنان نیز به ترتیب پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه) از میان فرم‌های ۶ تا ۱۳ به قید قرعه، با تعیین کمیته فنی و به صورت انفرادی برگزار می‌گردد.

604/101

کد خبر: 721739

وب گردی

وب گردی