وفای به عهدی که افتخار مردم و دانشگاهیان استان بوشهر شد

دکتر یوسف قیصری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، به تشریح آخرین دیدارش با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، قیصری در این باره می‌گوید: در یکی دوسال اخیر به واسطه مسئولیت خود، دیدارهای متعددی با اشخاص و بزرگان سیاست و علم کشور داشته ام اما دیدار با مردی که هم در سیاست هم در علم، توأمان بزرگی کند هرگز از خاطر هیچ فردی دور نخواهد شد.

پیش از آخرین دیدار با حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در بوشهر و دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، مفتخر به دیدار ایشان در عسلویه شدم که در آن روز با هیجان وصف ناپذیری از او برای حضور در بوشهر و جمع دانشگاهیان آزاد اسلامی استان دعوت کردم که حضرت آیت الله با روی گشاده و با بیان جمله «حتما می آیم» پاسخ ما را دادند.

روزی که از دفتر ایشان تماس گرفته و تاریخ سفر آیت الله هاشمی را به ما اعلام کردند، شادی بخصوصی در وجود من و تمامی همکارانم به جوشش آمد که یکی از برجسته ترین شخصیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی میهمان واحد و استان بوشهر خواهد شد.

حس و حال عجیبی بود که نمی‌توان منکر رگه‌های پنهان اضطراب و نشاط در آن شد.

نمی‌توانیم منکر این واقعیت شویم که گاهی زیبایی لحظات انتظار بسیار شیرین تر و دل انگیزتر از هر لحظه ای می تواند برایمان باشد که شاید فقط برای یک بار و تکرارناپذیر باشد.

ماندگارترین رخداد در هر واحد دانشگاهی بی شک، حضور مؤسس دانشگاه در آن واحد است، حتی برای چند لحظه.

با سعی و تلاش بسیار و کوشش های شبانه روزی استان، شهر و واحد بوشهر آماده پذیرایی از این هیأت سختکوش و فعال شد.

روز یک و دوم دی 1395 بی شک خاطره انگیز، باشکوه و ماندگارترین روز در تاریخ 30 ساله دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بود.

حضرت آیت االله هاشمی رفسنجانی در آخرین سفر استانی خود به واحد بوشهر آمدند و در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با گفته ها، سخنان و پندهای خود، همه ما را در انجام وظایف خود رهنمون ساختند.

ایشان بیش از هر کس دیگر به مسائل دانشگاه آزاد اسلامی اشراف داشته و تیزبینی آیت الله هاشمی در همه مسائل همچون همیشه همه ما را شگفت زده کردند.

204

کد خبر: 721749

وب گردی

وب گردی