مراسم هفتمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فردا برگزار می شود

مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی از ساعت 15 الی 17 فردا (یک شنبه 26 دی ماه) با حضور مسؤولان کشوری و لشگری و خانواده‌های معظم و مکرّم شهدا و اقشار مختلف در کنار آرامگاه ابدی آن عزیز سفر کرده، در حرم مطهر امام راحل برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز پیرو تماس‌های مکرر برخی از هموطنان عزیز و سؤال درباره‌ی چگونگی و زمان برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، به اطلاع مردم عزیز و شریف ایران اسلامی به خصوص، در استان تهران می‌رساند، این مراسم از ساعت 15 الی 17 فردا (یک شنبه 26 دی ماه) با حضور مسؤولان کشوری و لشگری و خانواده‌های معظم و مکرّم شهدا و اقشار مختلف در کنار آرامگاه ابدی آن عزیز سفر کرده، در حرم مطهر امام راحل برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، خواهند بود و حضور پرشور قاطبه‌ی مردم تأکیدی مجدد بر میثاق با آرمان‌های امام، شهدا و مبارز نستوه، فرمانده هشت سال دفاع مقدس، یکی از زبرالحدیدهای امام در نهضت روحانیت و شخصیت‌ تاریخ‌ سازی است که تا آخرین لحظات خود را از مردم و جامعه جدا نمی‌دانست.

مطمئناً برگزاری پرشور این مراسم، نمایشی دیگر از وحدت، همدلی و یکرنگی مردم و موجبات تسلی خاطر خانواده مکرّم ایشان و تمام کسانی است که این روزها عزادار فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌باشند.

306/300

کد خبر: 721866

وب گردی

وب گردی