شکرچی زاده  : علاقمندیم از شرکتهای دانش بنیان در رشد صنعت بتون بیشتر استفاده شود

علاقمندیم که شرکتهای دانش بنیان بتوانند با ارایه راهکارهای متناسب با شرایط اقتصادی و فنی کشور فعالیتهای بیشتری داشته باشند.

شکرچی زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان معاونت وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با ایسکانیوز درباره استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنعت سیمان گفت : این شرکت ها عمدتا در حوزه موادی مانند نانو که ما گاه در سیمان و بتون از آن استفاده می کنیم فعال هستند.

وی افزود : علاوه بر آن در حوزه های مربوط به قشاهایی که ما بر روی بتون استفاده می کنیم و می توانند خواصی همچون افزایش دوام آب بندی و برخی خواص دیگر را در بتون ایجاد کنند و سبب افزایش عمر مفید در آن شود ، نیز استفاده می کنیم.

شکرچی زاده با اشاره به دیگر حوزه های مورد استفاده افزود:در حوزه هایی که ما امروز مشغول فعالیت بر روی محصولات بتونی هستیم ،علاقمندیم که شرکتهای دانش بنیان بتوانند با ارایه راهکارهای متناسب با شرایط اقتصادی و فنی کشور فعالیتهای بیشتری داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محلی برای اطلاع رسانی شرکت های دانش بنیان برای فعالیت در صنعت بتون اذعان داشت : در همین راستا ما در سایت مرکز نیز اعلام کرده ایم که شرکت های دانش بنیان به این سمت بیایند و فعالیت های بیشتری را نیز در آن انجام دهند.

402/101

کد خبر: 721918

وب گردی

وب گردی