برنامه های واحد گلپایگان برای بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان برای بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: برنامه های این واحد برای بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با همکاری فرمانداری و در مسجد جامع گلپایگان، مسجد جامع گوگد و مسجد جامع گلشهر برگزار شد.

احمد سروی، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان درباره فعالیت های فرهنگی این واحد دانشگاهی به ایسکانیوز، گفت: یکی از مهم ترین فعالیت های فرهنگی که در سال جدید تحصیلی در این واحد برگزار شد، بزرگداشت شهدای دانشجوی شهرستان گلپایگان بود که با حضور دکتر گودرزی رئیس بسیج دانشجویی کل کشور انجام شد.
او ادامه داد: از دیگر برنامه های هنری و فرهنگی این واحد می توان به برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی اشاره کرد که قرار است آثار برگزیده در نمایشگاهی که قرار است به شکل کشوری برگزار شود نمایش داده شوند. در واقع دانشگاه آزاد اشلامی در استان اصفهان برای همه واحدها نمایشگاهی برپا کرد که گلپایگان هم در آن حضور داشت.

سروی درباره برنامه هایی که واحد گلپایگان برای رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در نظر گرفته است، گفت: برنامه های این واحد برای بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با همکاری فرمانداری و در مسجد جامع گلپایگان و مسجد جامع گوگد و مسجد جامع گلشهر برگزار شد.
وی افزود: مراسمی که در مسجد جامع گلپایگان برگزار شد، روز چهارشنبه، 22 دی ماه ساعت 10 صبح انجام شد و مراسم های گوگد و گلشهر همزمان با نماز مغرب و عشا برقرار بود.
501500

کد خبر: 721925

وب گردی

وب گردی