ساخت مسجد توسط دانشگاه آزاد اسلامی  واحد  بندر دیلم

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیلم از طرح های ماندگار و برنامه های فرهنگی این واحد دانشگاهی خبر داد.

معاون فرهنگی واحد بندر دلیم در ابتدای سخنان خود با عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی،در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به سیاهپوش کردن دانشگاه از برگزاری یک مراسم فاتحه خوانی خبر داد و گفت:تعداد بسیار زیادی از دانشجویان در این مراسم شرکت کردند.

عبدلله خادمی مقدم همچنین در رابطه با برنامه های مختلف این واحد دانشگاهی برای مراسم مختلف بیان کرد: ما در شورای فرهنگی دانشگاه، یک تقویم فرهنگی درست کردیم که براساس آن، در مناسبت های مختلف برنامه هایی داشته باشیم. گاه مراسم بزرگی مانند مراسم روز دانشجو را داریم و گاه برنامه ای کوچکتر که تنها به یک سرود یا پخش شیرینی در در دانشگاه ختم می شود.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که دانشجویان روزهای مهم و اعیاد و شهادت ها را حتی با کوچکترین برنامه هایی مانند اجرای یک سرود، به خاطر بسپارند.

معاون فرهنگی واحد بندر دیلم در رابطه با فعالیت کانون های دانشگاهی گفت: طبق سخنانددکتر طه هاشمی، نزدیک یک سال است که تلاش کردیم کانون ها را فعال کنیم. در حال حاضر روند گرفتن مجوزها را طی می کنیم تا پس از آن بتوانیم انتخابات داشته باشیم و کانون های دانشجویی فعالیت خود را آغاز کنند.

او هچنین با اشاره به طرح های ماندگار فرهنگی بیان کرد: یکی از طرح های ما ساخت یک مسجد بود که به سرانجام رسید و به تازگی نیز افتتاح شد. این جزو یکی از طرح های ماندگار دانشگاه بود که با جذب کمک خیرین ساخته شد. فرهنگی ساخت مسجد داشتیم و با جذب کمک های خیرین بود. می توانم بگویم که ساخت این مسجد یکی از طرح های بینظیر فرهنگی است.

خادمی مقدم ادامه داد: یکی دیگر از این طرح ماندگار که در حال پپیگیری آن هستیم احداث جاده ی دسترسی به دانشگاه است.

502500

کد خبر: 721932

وب گردی

وب گردی