اپلیکیشن تخصصی جستجوی ملک شابش

 با استفاده از اپلیکیشن شابش، ملک ایده آل خود را در سراسر کشور جستجو کنید.

به گزارش ایسکانیوز، امروزه دنیای مجازی پیشرفت‌های چشمگیری به خود دیده و تمامی مشاغل و اصناف در حال وفق دادن خود با این فضا هستند.

ما در تیم شابش، با هدف تسهیل جستجوی ملک برای خریداران و امکان درج آگهی برای مشاوران املاک دارای کد صنفی معتبر فعالیت‌مان را شروع کردیم و بدین صورت بستری دوطرفه و سودمند بین جویندگان و عرضه کنندگان ملک شکل گرفت. در همین راستا اپلیکیشن شابش را با هدف دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر کاربران، برای سیستم عامل‌های Androidو IOS عرضه کردیم تا کاربران در هر مکان و زمانی ملک ایده آل خود را جستجو کنند و با مشاوران املاک معتبر در سراسر کشور ارتباط برقرار کنند. برخی از امکاناتی که در اپلیکیشن شابش عرضه شده به شرح زیر است:

جستجوی حرفه‌ای ملک

کاربران عادی با ثبت معیارهای مورد نیاز خود می‌توانند هزاران آگهی ملک را در سراسر کشور مشاهده کنند. آگهی‌های املاک شابش دارای تصاویر با کیفیت و جزئیات دقیق است. همچنین سرویس "لیست علاقه‌مندی‌ها" به کاربران اجازه می‌دهد املاک مورد علاقه خود را به پروفایل‌شان اضافه کرده تا در صورت نیاز دوباره به آن مراجعه کنند.

برآورد قیمت

آیا به دنبال ارزش‌گذاری ملک خود هستید تا در صورت مساعد بودن شرایط، آن را به فروش برسانید؟ کافی است مشخصات ملک‌تان را در بخش "برآورد قیمت" وارد کنید تا مشاوران املاک معتبر در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

ارتباط با مشاوران املاک معتبر و نقشه مشاورین املاک

شاید شما هم به دنبال برقراری ارتباط با مشاورین املاک معتبر هستید اما نمی‌دانید به چه طریقی با آنها ارتباط برقرار کنید. شابش برای شما بخش "مشاورین املاک" را ایجاد کرده است تا به راحتی با آنها در سراسر کشور ارتباط برقرار کنید. همچنین برای سهولت بیشتر، جستجوی مشاورین املاک از طریق نقشه هم برای شما فراهم شده است.

بلاگ

بلاگ شابش مکانی برای تبادل اطلاعات در حوزه املاک است که کاربران و مشاورین املاک می‌توانند برای مشاهده مقالات روز و همچنین مطلع شدن از آخرین اخبار حوزه املاک در ایران، به آن مراجعه کنند.

لازم به ذکر است تمامی خدمات ذکر شده رایگان بوده و از کاربران هیچ هزینه‌ای در این خصوص دریافت نخواهد شد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 721954

وب گردی

وب گردی